logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B autorem wzorów kart Banku BNP Paribas

  PR 13.05.2020, przeczytano 3821 razy
ilustracja

Opus B opracował nowy system wizualny kart płatniczych, obejmujący całe portfolio kart Banku BNP Paribas. Agencja zaprojektowała także wszystkie wizerunki kart w obrębie stworzonego przez siebie systemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-autorem-wzorow-kart-banku-bnp-paribas,386994,artykul.html

W swoich projektach zespół Opus B mocno wyeksponował logo banku. To właśnie „jaskółki” z logo stały się głównym elementem, wokół którego projektanci zbudowali cały system wizualny kart BNP Paribas.

Wizerunki zostały pogrupowane i usystematyzowane w taki sposób, by każdy segment banku posiadał swoją własną interpretację tego motywu. Dla przykładu, karty przeznaczone dla klienta indywidualnego mają zawsze jedną „jaskółkę”, natomiast karty kredytowe przedstawiają motyw „jaskółek” już w zupełnie odmienny sposób.

ilustracjastrzałka

- Projektując nowe wizerunki postawiliśmy na prostotę, flat designową grafikę, stonowaną kolorystykę i stworzenie zdecydowanego, jednoznacznego, ale i otwartego systemu, który będzie można rozbudowywać o nowe karty, pojawiające się w przyszłości w ofercie banku - mówi Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B

W projektach główną rolę grają uszlachetnienia, materiał oraz sposób i jakość wykonania – to elementy, które nadają kartom charakteru i plasują je w określonym segmencie (mogą być bardziej lub mniej prestiżowe ze względu na wykorzystane uszlachetnienia).

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764