logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B Brand Design dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 05.03.2019, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B Brand Design przygotował redesign marki Redd’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-brand-design-dla-kompanii-piwowarskiej,381497,artykul.html

Minimalizm, przejrzystość i mocne kody kolorystyczne. Do tego charakterystyczna kreska ilustracji, abstrakcyjność zamiast dosłowności oraz zdecydowanie mniej motywów dekoracyjnych. To krótka charakterystyka nowej odsłony kultowego piwa Redd’s.

Co najbardziej zmieniło Redd’sa? Ograniczenie ilości piwnych kodów, nie tracąc przy tym piwnego charakteru. Przy redesignie opakowania zrezygnowano z typowo „męskich” symboli, jak np.: herby, tarcze, stemple czy pieczątki. W zamian proponując intrygujący świat piwa, które kusi smakiem.

- Kluczowymi elementami budującym tożsamość marki są zielony kolor oraz charakterystyczne szeryfowe logo. Szukaliśmy również takich rozwiązań graficznych, które w intuicyjny sposób podkreślą różne warianty smakowe - tłumaczy Aleksandra Wiśniewska, Strategic Planner w Opus B Brand Design

Owocowy smak i nietuzinkowe połączenia od zawsze były wpisane w DNA marki. Teraz wróciły na pierwszy plan. Ich niedosłowna, pełna symboliki ilustracyjność jest obiecującą platformą kreatywną tworzącą spójny świat wizualny Redd’sa.

Redesign obejmuje całą linię piw Redd’s we wszystkich wariantach smakowych: Bianco, Żurawina, Malina i Granat, Jabłko i Trawa Cytrynowa, Mango i Cytryna. Autorem projektów etykiet i puszek jest Opus B Brand Design.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
Marka Stihl nowym oficjalnym partnerem Ekstraklasy
Stihl, światowy producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy z ligową spółką, Stihl będzie promowany w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764