logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B Brand Design dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 05.03.2019, przeczytano 1389 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B Brand Design przygotował redesign marki Redd’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-brand-design-dla-kompanii-piwowarskiej,381497,artykul.html

Minimalizm, przejrzystość i mocne kody kolorystyczne. Do tego charakterystyczna kreska ilustracji, abstrakcyjność zamiast dosłowności oraz zdecydowanie mniej motywów dekoracyjnych. To krótka charakterystyka nowej odsłony kultowego piwa Redd’s.

Co najbardziej zmieniło Redd’sa? Ograniczenie ilości piwnych kodów, nie tracąc przy tym piwnego charakteru. Przy redesignie opakowania zrezygnowano z typowo „męskich” symboli, jak np.: herby, tarcze, stemple czy pieczątki. W zamian proponując intrygujący świat piwa, które kusi smakiem.

- Kluczowymi elementami budującym tożsamość marki są zielony kolor oraz charakterystyczne szeryfowe logo. Szukaliśmy również takich rozwiązań graficznych, które w intuicyjny sposób podkreślą różne warianty smakowe - tłumaczy Aleksandra Wiśniewska, Strategic Planner w Opus B Brand Design

Owocowy smak i nietuzinkowe połączenia od zawsze były wpisane w DNA marki. Teraz wróciły na pierwszy plan. Ich niedosłowna, pełna symboliki ilustracyjność jest obiecującą platformą kreatywną tworzącą spójny świat wizualny Redd’sa.

Redesign obejmuje całą linię piw Redd’s we wszystkich wariantach smakowych: Bianco, Żurawina, Malina i Granat, Jabłko i Trawa Cytrynowa, Mango i Cytryna. Autorem projektów etykiet i puszek jest Opus B Brand Design.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764