logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Aldi

  PR 08.11.2021, przeczytano 1205 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała najnowsza kampania sklepów sieci ALDI. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-aldi,393680,artykul.html

Opus B rozpoczął stałą współpracę z marką ALDI. Stworzona przez agencję platforma komunikacji „ALDI ma to COŚ!” buduje wizerunek przyjaznego sklepu, który zawsze ma: coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję.

- Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre produkty - międzynarodowe i lokalne w wysokiej jakości w ALDI mają w sobie to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśli hasła: „Raz ALDI zawsze ALDI”. To „coś” sprawia, że w naszych sklepach jest wygodniej i taniej, a klienci zyskują przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów. ALDI konsekwentnie rozwija się, otwierając nowe sklepy. Dziś już jesteśmy obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię telewizyjną, która jest kolejnym krokiem wzmacniającym rozpoznawalność marki w Polsce - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w ALDI

Wyróżnikiem idei kreatywnej jest określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużej plastyczności – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych. Dzięki temu wzmacnia sam przekaz i nadaje komunikatom ALDI rozpoznawalności.

- Tworzymy komunikację pełną humoru i różnorodnych barwnych postaci. Tonality przekazu unika typowych dla kategorii klisz, stawiając na coś innego: życiowe insighty, zaskoczenie, uśmiech i sakramentalne pytanie, które codziennie pada tysiące razy przy wychodzeniu na zakupy: „Chcesz coś?” - tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Działania promocyjne ALDI zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują produkcję spotów TV, działania online video oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne.

Opus B 4Corporate wsparł także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy ALDI, informującą o nowej kampanii.

Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764