logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Hortex

  PR 12.10.2020, przeczytano 391 razy
ilustracja

Mrożone warzywa, owoce i dania Hortex konsekwentnie poleca Mateusz Gessler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-hortex,388764,artykul.html

Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Hortex wspiera znany szef kuchni Mateusz Gessler. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.

- Świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone – to główna myśl tej kampanii. Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania - mówi Agata Bonikowska, Marketing Director / Frozen Division

- Mateusz Gessler, narrator opowieści, prezentuje kulinarne zmagania domowych kucharzy i podziwia efekty, ale tym razem skupia się na pochodzeniu, świeżości i smaku produktów Hortex. Tak odkrywamy „szczyt sezonu” - idealny moment dla zbiorów i zamrażania warzyw i owoców - dodaje Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

Kampanię obejmującą spoty TV, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała Agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764