logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Hortex

  PR 07.01.2021, przeczytano 495 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem jest Mateusz Gessler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-hortex,389756,artykul.html

Tym razem autorzy działań nawiązali do rosnącego trendu domowego gotowania. Polacy, spędzający więcej czasu w domach, zaczęli odkrywać uroki własnoręcznie przygotowanych dań. Szukają w nich w pierwszej kolejności smaku, zdrowia, ciekawych połączeń, ale także wygody i inspiracji.... I tutaj z pomocną przychodzi im Hortex.

Bohaterem komunikacji podobnie jak w latach poprzednich jest Mateusz Gessler, który odwiedza domowe kuchnie i zachęca do sięgnięcia po warzywa, zupy, dania i owoce Hortex. Restaurator podkreśla ich smak i różnorodność, jaką dają w kuchni, ale przede wszystkim zdradza sekret ich wyjątkowej jakości. To moment, w którym są zbierane, czyli szczyt sezonu oraz sposób w jaki zachowują swoje wartości odżywcze i smakowe, czyli błyskawiczne i głębokie mrożenie - nawet do 12 godzin od zbiorów.

- Kampania ma charakter edukacyjno-wizerunkowy. Komunikuje najważniejsze dla konsumentów zalety, jak smak, naturalność i wartości odżywcze, ale także racjonalnie tłumaczy, jak marka Hortex dba o produkty i skąd one pochodzą - mówi Agata Bonikowska, Marketing Director / Frozen Division w Hortex

- Najnowsza odsłona naszych działań osadzona jest kontekstowo w aktualnych potrzebach konsumentów. Chcemy jeść zdrowo, ale siedzimy w domach i łączymy pracę z codziennym gotowaniem. Mamy na to mniej czasu, a chcemy, żeby nasze obiady były jeszcze bardziej zdrowe. Hortex jest idealną odpowiedzią na tę potrzebę - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Zespół Opus B jest autorem kampanii ATL, działania digital opracowała agencja Asap&Asap. Spoty i billboardy reżyserowali Marek Cichy i Arek Żyłka, za produkcję odpowiadało studio Dynamo, postprodukcją zajął się Delapost. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Srebro Effie za kampanię Hortex

Warto dodać, że poprzednia kampania mrożonych warzyw i owoców Hortex z udziałem Mateusza Gesslera została nagrodzona srebrną statuetką Effie Poland.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764