logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Irobot Roomba

  PR 05.10.2020, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała najnowsza kampania iRobot. Za kreację i realizację działań odpowiada zespół Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-irobot-roomba,388645,artykul.html

Zadaniem postawionym przed agencją było skoncentrowanie się na młodszej grupie odbiorców, którzy dopiero wchodzą w dorosłe życie. A czego młodzi ludzie nie lubią najbardziej? Gdy nie działa Internet, i gdy trzeba sprzątać.

Dlatego powstała kampania pod hasłem: Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz. Dosłownie – adoptuj zwierzaka, zacznij gotować, obsypuj się brokatem. Życie jest przecież za krótkie, żeby je tracić na odkurzanie! W końcu od brudnej roboty jest Roomba, która dokładnie sprząta wszystkie kąty, a do tego obsługiwana jest za pomocą intuicyjnej aplikacji i asystentów głosowych.

- Chcieliśmy stworzyć spot daleki od idealnie wysprzątanych powierzchni, bo każdy wie jak wygląda życie na Instagramie, a jak rzeczywistość. Dlatego zrobiliśmy nieziemski bałagan - mówi Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B

Kampania wystartowała z końcem września, swoimi działaniami obejmuje zarówno ATL, jak i digital. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją zadań odpowiada Opus B. Spot wyprodukowało Dynamo, reżyserem jest Marek Cichy.

Kampania powstała na zlecenia firmy DLF Sp. z o.o., autoryzowanego importera iRobot w Polsce. Warto dodać, że to pierwsza produkcja dla marki iRobot zrealizowana poza USA.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764