logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Mccormick na rynkach francuskim i brytyjskim

  PR 04.06.2020, przeczytano 728 razy
ilustracja

Agencja przygotowała wiosenną kampanię digital dla marek Ducros i Schwartz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-mccormick-na-rynkach-francuskim-i-brytyjskim,387299,artykul.html

Nie wszyscy wiedzą, jakie historie stoją za… przyprawami! Długie i naprawdę ciekawe. To, co dostajemy w paczce, to końcowy etap, dlatego dla marek Ducros i Schwartz zespół Opus B stworzył kampanię, która przedstawia (także pikantne!) szczegóły. Każda historia zaczyna się zaczepnym pytaniem, które wciąga widza, bo to jak smakuje kurkuma czy cynamon, wiemy chyba wszyscy, ale jakie kryją tajemnice?

Agencja odpowiedzialna była za przygotowanie wiosennej kampanii digital (Spring Superiority campaign) dla marek Ducros (rynek francuski) oraz Schwartz (rynek brytyjski). W ramach działań stworzono cykl reklam dla takich produktów jak przyprawy – kurkuma, chilli oraz cynamon (po trzy spoty 20’ i bumpery 6’ na każdy z rynków).

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764