logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Polmak - „Tak, jak lubię”

  PR 02.11.2018, przeczytano 2907 razy
ilustracjastrzałka

Opus B Brand Design stworzył nową linię makaronów uniwersalnych Polmak, która obejmuje siedem rodzajów makaronów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-polmak---_tak%2C-jak-lubie_,379991,artykul.html

Polmak TAK, JAK LUBIĘ to subbrand makaronów uniwersalnych, który powstał w odpowiedzi na potrzebę poszerzenia portfolio firmy o makarony do codziennego gotowania i przyrządzania drugich dań.

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie opakowań i nazwy dla nowej linii makaronów Polmak, która będzie mocno wpisywać się w mainstreamowy segment makaronów uniwersalnych, przy jednoczesnym zachowaniu DNA marki i spójności z jej corem – linią makaronów tradycyjnych.

- Umiejscowienie logo oraz wykorzystanie motywu etnograficznego znanego konsumentom z innych opakowań makaronów Polmak buduje spójność graficzną, a zastosowanie dużego przeźrocza sprawia, że produkt jest dobrze widoczny - mówi Paweł Frej Brand Design Director w Opus B Brand Design

Nieoczywisty kolor, wyróżnialny design

Wyróżnikiem nowej linii makaronów jest kolor fioletowy, rzadko spotykany w tej kategorii produktowej oraz dwustronne opakowanie z dwiema propozycjami podania – na słodko i na słono.

ilustracjastrzałka

- Fiolet został bardzo pozytywnie oceniony w badaniach konsumenckich i jako kolor rzadko spotykany w tej kategorii produktowej, pozwoli wyróżnić się na półce. Również zastosowanie na opakowaniu „połówki” talerza daje duże możliwości kompozycyjne – opakowania ułożone w odpowiedni sposób mogą się uzupełnić i tworzyć cały talerz, co dodatkowo podbije widoczność produktu na półce sklepowej - dodaje Paweł Frej

Smak i apetyczność produktu projektanci podkreślili ilustracjami dań, które odzwierciedlają codzienne gotowanie – są proste i nieperfekcyjne, ale smaczne. Propozycje podania mają posłużyć konsumentom jako inspiracje i pokazanie różnych możliwości przygotowania tego samego makaronu na dwa sposoby.

Nowa linia makaronów obejmuje siedem SKU: rurki, świderki, muszki, kokardki czy rzadziej spotykane na polskich półkach sklepowych – kurki (campanelle) oraz bagietki (strozzapreti). Opakowania posiadają praktyczny system otwórz-zamknij.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764