logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Polpharmy

  PR 01.09.2020, przeczytano 966 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Biotebal MAX – leku z biotyną na osłabione i wypadające włosy. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-polpharmy,388274,artykul.html

Jeśli chodzi o włosy i ich kondycję, to kobiety nie uznają półśrodków. W końcu nie można mieć włosów „trochę zdrowych” lub „nieco gęstych”, a gdy zaczynają wypadać czy łamać się, żadna z pań nie zadowoli się „niewielką poprawą”.

Każda z nas liczy na maksymalny efekt, dlatego dla nowego Biotebalu MAX postanowiliśmy zrobić spot na maxa! W naszej najnowszej kampanii głównym bohaterem są przede wszystkim mocne, piękne i zdrowe włosy. Akcentujemy ich naturalny połysk, skręt czy kolor, niezależnie od wieku - tłumaczy Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B

Emisja pierwszego z serii sześciu spotów, rozpoczęła się w sierpniu w największych stacjach TV. Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Produkcją spotów zajęło się Watchout Studio.

To kolejna realizacja przygotowana przez Opus B dla marki Biotebal. Poprzednie kampanie ze względu na swoją efektywność zostały nagrodzone srebrnymi statuetkami w konkursie Effie w latach 2018 i 2019.

Źródło: Opus B

opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764