logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Polpharmy

  PR 01.09.2020, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Biotebal MAX – leku z biotyną na osłabione i wypadające włosy. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-polpharmy,388274,artykul.html

Jeśli chodzi o włosy i ich kondycję, to kobiety nie uznają półśrodków. W końcu nie można mieć włosów „trochę zdrowych” lub „nieco gęstych”, a gdy zaczynają wypadać czy łamać się, żadna z pań nie zadowoli się „niewielką poprawą”.

Każda z nas liczy na maksymalny efekt, dlatego dla nowego Biotebalu MAX postanowiliśmy zrobić spot na maxa! W naszej najnowszej kampanii głównym bohaterem są przede wszystkim mocne, piękne i zdrowe włosy. Akcentujemy ich naturalny połysk, skręt czy kolor, niezależnie od wieku - tłumaczy Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B

Emisja pierwszego z serii sześciu spotów, rozpoczęła się w sierpniu w największych stacjach TV. Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Produkcją spotów zajęło się Watchout Studio.

To kolejna realizacja przygotowana przez Opus B dla marki Biotebal. Poprzednie kampanie ze względu na swoją efektywność zostały nagrodzone srebrnymi statuetkami w konkursie Effie w latach 2018 i 2019.

Źródło: Opus B

opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
Kia przedstawia nowy slogan i strategię
Podczas cyfrowej prezentacji „New Kia Brand Showcase” Kia ogłosiła dziś szczegóły dotyczące nowego celu i nowych ambicji marki w przyszłości. Oprócz nowego sloganu – „Movement that inspires” – Kia przedstawiła również informacje na temat nowej strategii, dzięki której zamierza wyjść poza produkcję aut i stworzyć dla klientów zrównoważone rozwiązania z zakresu...
Sony: pełnoklatkowy obiektyw G Master FE 35 mm F1.4 GM
Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie kolejnego pełnoklatkowego obiektywu z renomowanej serii G Master. Nowy model FE 35 mm F1.4 GM (SEL35F14GM) zapewnia pierwszorzędną jakość obrazu i piękny efekt bokeh, tworząc bogate możliwości twórczej ekspresji. Jego atutem są ponadto bardzo małe wymiary i waga. W połączeniu z korpusami Sony obiektyw ten...
Nikon informuje, że dane RAW dostępne na wyjściu wideo[1],[2] aparatów bezlusterkowych Z 7 i Z 6 będą teraz zgodne z zewnętrznymi rejestratorami marki Blackmagic Design[3].
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764