logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B i BNP Paribas startują z akcją Rozruszajmy Polskę Transakcjami

  PR 29.06.2020, przeczytano 207 razy
ilustracjastrzałka

Zespół agencji przygotował promocję, która wspiera lokalne biznesy z różnych branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-i-bnp-paribas-startuja-z-akcja-rozruszajmy-polske-transakcjami,387574,artykul.html

Prawdziwy test dla niewielkich biznesów ze szczególnie dotkniętych pandemią branż przychodzi w momencie powrotu do działalności. Koszty działalności wracają do normalnego poziomu – albo wręcz rosną… I teraz wszystko w rękach gości i klientów.

Dlatego zespół Opus B, wspólnie z Bankiem BNP Paribas, stworzył mechanizm promocyjny, który premiuje osoby korzystające z usług m.in.: gastronomii, branży beauty, turystycznej czy fitness – i przekładające się tym samym do rozruszania Polski!

- Czas reaktywowania mniejszych biznesów, po okresie ich całkowitego zamknięcia z powodu rozwoju pandemii, może być bardzo trudny. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego zdecydowaliśmy się zainicjować akcję, która teraz wesprze właśnie mniejszych przedsiębiorców. Wierzymy, że czasem robiąc nawet „niewiele” można zdziałać wiele. I w to idealnie wpisuje się akcja Rozruszajmy Polskę Transakcjami, gdzie udział może wziąć każdy, kto założy konto w Banku BNP Paribas, aktywuje kartę do konta i aplikację GOmobile oraz dokona w wymienionych branżach w sumie przynajmniej trzech transakcji na łączną kwotę 300 zł - mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w BNP Paribas

Rejestracja na stronie rozruszajmy.pl i spełnienie powyższych warunków umożliwia otrzymanie premii – 50 zł na konto!   

- Kraków, nasze miasto, miasto żyjące zwykle na wysokich obrotach, pełne energii i turystów, teraz boi się o przyszłość. To doświadczenie zaprzyjaźnionych przedsiębiorców zainspirowało nas do szukania sposobu, by przynajmniej nieco im ulżyć. By pomóc rozruszać Polskę - mówi Kuba Janicki, Creative Director w Opus B

Działania w ramach kampanii obejmują digital oraz social media.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764