logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B kolejny raz dla Egis Polska

  PR 13.10.2020, przeczytano 388 razy
ilustracja

Zespół Opus B już piąty rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-kolejny-raz-dla-egis-polska,388775,artykul.html

Tegoroczną odsłonę kampanii telewizyjnej marki Biovital rozpoczynają działania promujące takie rozszerzenie funkcjonalne, jak Zdrowie plus.

W najnowszej reklamie Biovital jest symbolem łatwej zmiany na lepsze. Takiej, która mobilizuje i jest dowodem na to, że wcale nie trzeba dużo, by odczuć jej pozytywne skutki.

- Siła nawyku często wygrywa z siłą woli. Nie lubimy wychodzić ze strefy komfortu, zmieniać swoich przyzwyczajeń. To dlatego tak szybko wypala się w nas zapał i chęć na zmiany. Tymczasem najtrudniej jest podjąć decyzję, że trzeba coś zrobić, a potem jest już… łatwo - mówi Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B

Opus B odpowiada za kreację i nadzór nad realizacją kampanii. Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska produkcję zorganizował dom produkcyjny Dynamo.

Warto dodać, że kampanie promujące tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach otrzymały statuetki Effie Awards - kolejno w 2017 i 2018 roku.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol
Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol, światowy lider wśród produktów antybakteryjnych[1], ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o...
Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s
McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego,...
Big Picture poszerza zespół lifestyle
Big Picture, firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół lifestyle o nowe osoby. Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję...
Olga Ładna – Toeplitz na czele nowo utworzonego pionu postprodukcji w studiu Human Ark
Olga Ładna-Toeplitz branżą reklamową związana jest od 9 lat. Studiowała produkcję filmową w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej TV i Teatralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w agencji Saatchi&Saatchi, polskim oddziale Prodigiousa oraz Studiu Orka.
Clear Communication Group rozpoczęło współpracę z Grupą CCC. Agencja będzie odpowiadać m.in. za kontakty z mediami i bieżące działania public relations w ramach komunikacji korporacyjnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764