Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.
Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei „Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?”. Ten ważki dylemat marka oddaje w ręce konsumentów namawiając ich do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę są napoje Hortex. Odwołując się do głównych atrybutów marki, pozostawia pole do opinii i zaangażowania dla odbiorcy.
Przekaz oparty na wyborze, który nie może być zły opracował zespół Opus B. W komunikacji stworzono świat wizualny i tonality, które podkreślają atrybuty i przebojowe wersje smakowe. Adaptacją kampanii w kanałach digital zajmuje się agencja Asap&Asap.
- Zależało nam na stworzeniu wyróżnialnego i istotnego dla grupy docelowej przekazu, który zbuduje silne powiązanie napojów Hortex z soczystym orzeźwieniem - tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B
Źródło: Opus B