logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orzeźwiająca kawowa przyjemność w spocie bezalkoholowego Karmi

  PR 19.06.2020, przeczytano 1020 razy
ilustracja

Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orzezwiajaca-kawowa-przyjemnosc-w-spocie-bezalkoholowego-karmi,387465,artykul.html

Celem kampanii jest oddanie zmysłowej przyjemności, jaką daje Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Jest to zaskakująco aromatyczny i pysznie kawowy wariant, który łączy w sobie ciemne piwo bezalkoholowe oraz prawdziwą kawę parzoną na zimno, czyli cold brew. Dzięki naparowi kawy nowe Karmi zawiera dawkę kofeiny, taką jaka jest w filiżance espresso. Ten orzeźwiający i delikatnie pobudzający napój to idealna propozycja na spotkania z przyjaciółmi.

- Scena w spocie TV, w której zaprzyjaźnione ze sobą osoby piją nowe Karmi w pięknym popołudniowym słońcu, idealnie oddaje nasze ambicje przy tworzeniu tego produktu. – mówi Aleksandra Koszewska, AFB Brand Manager w Carlsberg Polska - Chcieliśmy stworzyć piwo bezalkoholowe, które będzie uprzyjemniało błogie chwile spędzane w kameralnym gronie tych, z którymi czujemy się najlepiej.

Kreację 15-sekundowego spotu stworzyła agencja Red8 Advertising. Film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało OTO Film.

Kampania startuje 19 czerwca i będą jej towarzyszyć działania digitalowe, za które odpowiada agencja Kamikaze. Zakupem mediów zajęło się Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764