Wakacje to czas, kiedy możemy zaszaleć ze swoim wyglądem, pozwolić sobie na więcej. Mirinda daje możliwość orzeźwienia swojego looku i przejścia letniej mmMetamorfozy. Za letnią kampanię Mirindy, która trwa do 25 sierpnia, odpowiada Feeders Agency.
Kampania ma zbudować skojarzenie, że Mirinda to marka, która przynosi orzeźwienie na różne sposoby, także w wyglądzie. Mirinda łączy się ze spontanem, świeżością, odwagą, lekkim szaleństwem, oryginalnością i letnim vibe’m i dzięki temu trafia skutecznie do Gen Z.
Mirinda chce w to lato dotrzeć do młodych. Kiedy jak nie w wakacje możemy zaszaleć ze swoim wyglądem? Mirindowa mmMetamorfoza umożliwi to w realu i w social mediach. Zapraszamy do tej wakacyjnej zabawy wszystkich, których rozpiera kreatywność i chęć odświeżenia swojego looku! - powiedział Bartosz Kajak Brand Manager marki Mirinda.
Letnią, Mirindową mmMetamorfozę można przejść na dwa sposoby. Po pierwsze, z pomocą filtra na tik toku, który pozwala zmieniać nam kolor włosów, makijaż, czy też dokładać efektowne letnie dodatki. Po drugie, z pomocą profesjonalistów w hot salonie G×Bar, wygrywając metamorfozę w konkursie. Aby wziąć w nim udział, wystarczy użyć filtra, stworzyć swój letni look i dodać odpowiedni hashtag.
W kampanii skupiliśmy się na aktywacji, która opiera się na stworzeniu swojej wirtualnej metamorfozy - looku na lato. Do stworzenia filtra AR zaprosiliśmy Len’s That, którzy specjalizują się w tworzeniu kreatywnych efektów w obszarze digitalu. Nasz filtr pozwala na stworzenie rozbudowanej metamorfozy, począwszy od włosów i makijażu, a kończąc na dodatkach. W promocję aktywacji zaangażowani są topowi influencerzy związani z kategoriami beauty i fashion (Fog.in.the.garden, Weronika Jaguś, Margaret__is, Filip Szyc i Jefre.I.am) - influencerzy, którzy tworzą content na TikTok i Instagram inspirowany filtrem oraz wezmą udział w metamorfozach laureatów konkursu. - powiedziała Anna Królewicz, Senior Copywriter Feeders Agency.
Kampania trwa do 25 sierpnia i kierowana jest do młodych, głównie Gen Z. Feeders Agency wygrał obsługę kampanii w drodze przetargu i odpowiada za strategię oraz koncepcję kreatywną wraz z mechaniką konkursu, wychodzącą od globalnej idei klienta “a co gdyby?”. Agencja zajęła się także przygotowaniem materiałów promujących KV, produkcją video 6” i 15” oraz pomysłem na specjalny filtr przygotowany przez Len’s That. Za koordynację współpracy z influencerami, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Źródło: Feeders Agency