logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz

  PR 08.10.2024, przeczytano 200 razy
ilustracja

Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki Rolmlecz z agencjami oS3 i ONE House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-os3-i-one-house-z-jubileuszowa-kampania-rolmlecz,406006,artykul.html

Pół wieku minęło, a z nim pięć dekad pełnych zmian – pięć różnych światów i stylów życia, ale jeden smak, który pozostał niezmieniony. W jubileuszowej kampanii marki Rolmlecz kultowy serek zabiera odbiorców w sentymentalną podróż przez dekady – od lat 70. aż po współczesność. Kampania skierowana jest zarówno do tych, którzy pamiętają Rolmlecz z dzieciństwa, jak i do tych, którzy dopiero go odkrywają.

– Ta kampania to dla nas wyjątkowy projekt. Jubileusz 50-lecia marki, która towarzyszyła Polakom w wielu wyjątkowych chwilach, to nie tylko czas celebracji, ale także okazja, by przypomnieć sobie najcenniejsze wspomnienia. Chcemy, aby zarówno nasi wieloletni klienci, jak i nowe pokolenia odkryli ten smak na nowo – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu w SM Mlekpol.

Aby dotrzeć do szerokiego grona fanów serka z krówką, kampania obejmuje nie tylko media ATL (w tym telewizję), ale również szeroko zasięgowy digital oraz platformy VOD. Kreacja przyciąga uwagę swoją niebanalnością i humorem, a dodatkowe zaangażowanie zapewniają interaktywne posty w mediach społecznościowych oraz ogólnopolski konkurs online, stworzony specjalnie z okazji 50-lecia. Konkurs umożliwia uczestnikom zdobycie atrakcyjnych nagród, ale przede wszystkim angażuje ich w zabawę równie pysznie, jak kultowy serek z krówką.

– Zależało nam na stworzeniu kampanii, która będzie angażująca i sentymentalna, a zarazem dynamiczna i dopasowana do współczesnych realiów konsumpcji mediów. Stąd decyzja o tak szerokim wykorzystaniu digitalu, który doskonale uzupełnia działania w mediach tradycyjnych – mówi Monika Sokołowska, CEO oS3.

Całość działań reklamowych – od koncepcji strategicznej po kreację i planowanie mediów – realizowana jest przez Grupę ONE House. Agencja oS3 odpowiada za opracowanie strategii, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją materiałów, podczas gdy ONE House zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. Synergia wynikająca z kompleksowej obsługi w ramach jednej grupy reklamowej pozwala na efektywne wykorzystanie budżetów oraz maksymalizację zasięgów kampanii.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiada studio Graffiti Films, a reżyserem jest Armin Kurasz.

Spot: https://youtu.be/GN_k0cXOoyw

Zespół odpowiedzialny za realizację kampanii:

  • Za nadzór nad projektem po stronie klienta odpowiada Aneta Wysocka-Wejda, Zastępca Kierownika Działu Marketingu w SM Mlekpol.
  • Po stronie agencji oS3 projekt realizują:

    • Kreacja: Marta Hermanowicz (Creative Director), Paweł Pyzik (Senior Art Director), Natalia Gregorowicz (Copywriter),
    • Social media: Juliusz Korwin (Social Media Director), Hanna Machnicka, Małgorzata Kowalkowska (Team Social Media),
    • Obsługa klienta: Luiza Szymańczak (Account Supervisor).

  • Po stronie agencji ONE House za projekt odpowiadają:

    • Strategia mediowa: Andrzej Charyta (Communications Manager),
    • Zakup mediów offline: Katarzyna Krzyżaniak (Senior Communications Planner Buyer),
    • Zakup mediów online: Jan Badziąg (Senior Programmatic Specialist), Ewa Strąk (SEM & Paid Social Specialist),
    • Obsługa klienta: Krzysztof Sukiennik (Communications Director).

Źródło: ONE House

one-house.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus z nową odsłoną kampanii dla Mowi
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla klienta Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.
Kolej przejść na TY. Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,...
Partner of Promotion to teraz The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 agencja PR #1 w Polsce działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Bosko: Lagardère Travel Retail z nową marką własną
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764