logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie Organizatora Targów Remadays Warsaw

   26.05.2021, przeczytano 1167 razy
ilustracjastrzałka

Szanowni Wystawcy i Zwiedzający RemaDays Warsaw


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-organizatora-targow-remadays-warsaw,391633,artykul.html

Obserwujemy, że sytuacja epidemiczna w kraju się poprawia, a rząd planuje stopniowe odmrażanie gospodarki. Dlatego reagując na potrzeby branży zdecydowaliśmy się zorganizować dodatkową imprezę targową jeszcze w tym roku we wrześniu.

Zapraszamy Państwa na Targi RemaExtra, które odbędą się w dniach 15-17 września 2021 r. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. O wszelkich szczegółach będziemy Państwa informować na bieżąco. Zapraszamy również do odwiedzenia strony internetowej wydarzenia pod adresem www.remaextra.com.

Zapraszamy do wywiadu z Prezesem Sławomirem Giefingiem, w którym wyjaśnia decyzję o organizacji targów.

Potwierdzamy również, organizację Targów RemaDays w lutym - kolejna edycja targów RemaDays Warsaw została zaplanowana w dniach 16-18 lutego 2022r.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764