logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Otwarcie sklepu Candy Pop w Złotych Tarasach

  PR 28.07.2023, przeczytano 1790 razy
ilustracja
Natalia Kaczmarczyk Fot. Sylwia Dąbrowa

Współpraca z agencją Valkea przy opracowaniu strategii otwarcia sklepu Candy POP, które odbyło się 26 lipca w warszawskich Złotych Tarasach, zaowocowała spektakularnym sukcesem. Udział w wydarzeniu wzięli znani influencerzy tj. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper JASPER Porębski, a także tysiące osób, bijąc rekord frekwencji i sprzedaży wśród wszystkich otwarć sklepów tej litewskiej sieci na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-otwarcie-sklepu-candy-pop-w-zlotych-tarasach,400915,artykul.html

Otwarcie pierwszego w Polsce stacjonarnego sklepu Candy POP, nad którym czuwała agencja Valkea Media, przyciągnęło tłumy klientów. Składająca się z tysięcy osób kolejka była koordynowana przez liczną obsługę, a niebywałe zainteresowanie produktami przełożyło się na rekordową sprzedaż. Wszystko to uczyniło warszawskie otwarcie największym wśród wszystkich debiutów salonów Candy POP na świecie i prawdopodobnie najbardziej obleganym otwarciem sklepu w całej historii Złotych Tarasów. Obszerne relacje medialne z wydarzenia przygotowały m.in. Fakt oraz Wiadomości Handlowe.

Agencja Valkea odpowiadała za obsługę PR-ową wydarzenia, tj. stworzenie strategii i realizację komunikacji związanej z otwarciem pierwszego sklepu Candy POP w Polsce  oraz obsługę mediów społecznościowych klienta na platformach TikTok i Meta. Trwająca od lutego współpraca Valkea z Candy POP, w ramach której przeprowadzono badania rynku i ustalono strategie social media i influencer marketingu, zaowocowała otwarciem 12 lipca w Złotych Tarasach strefy zabawy Candy Pop Fun Zone. Działanie strefy koordynował zespół eventowy Valkea, który włączając najmłodszych do wspólnej zabawy realizował cel, jakim było zwiększenie świadomości o powstaniu nowego konceptu i dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej.

Candy Pop Fun Zone obfitowała w wiele atrakcji, takich jak koło fortuny z niespodziankami, w można było wylosować pełnowartościowy produkt lub zniżkę na zakupy oraz maszynę z nagrodami, wypełnioną egzotycznymi produktami Candy Pop. W ciągu 2 tygodni w strefie bawiło się ponad 15 000 osób, a dzienny rekord uczestnictwa wyniósł aż 3050 osób korzystających z oferowanych rozrywek.

Do sukcesu przyczyniła się zatem przemyślana strategia media relations, szczegółowo zaplanowany i sprawnie zrealizowany harmonogram działań, a także odpowiedni dobór influencerów, dopasowany idealnie do oferty klienta i charakteru wydarzenia. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper Porębski znany internautom jako Jasper przyciągnęli szczególnie klientów z najmłodszej grupy wiekowej, czyli dzieci i młodzież.

Litewska sieć Candy POP powstała 6 lat temu i obecnie posiada ponad 20 sklepów stacjonarnych w krajach bałtyckich. Firma oferuje swoim klientom szeroki wybór słodyczy, słonych przekąsek i napojów z całego świata, obejmujący liczne serie limitowane. W asortymencie sklepów znajdują się produkty takich marek, jak Rees’es, Hershey's, Herr's, Pringles, Takis, Gatorade czy Cheetos oraz kultowe napoje Prime. Znakomity debiut w sprzedaży stacjonarnej i udana współpraca z agencją Valkea z pewnością przyczynią się do sukcesu sieci Candy POP na polskim rynku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764