logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Otwarcie sklepu Candy Pop w Złotych Tarasach

  PR 28.07.2023, przeczytano 669 razy
ilustracja
Natalia Kaczmarczyk Fot. Sylwia Dąbrowa

Współpraca z agencją Valkea przy opracowaniu strategii otwarcia sklepu Candy POP, które odbyło się 26 lipca w warszawskich Złotych Tarasach, zaowocowała spektakularnym sukcesem. Udział w wydarzeniu wzięli znani influencerzy tj. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper JASPER Porębski, a także tysiące osób, bijąc rekord frekwencji i sprzedaży wśród wszystkich otwarć sklepów tej litewskiej sieci na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-otwarcie-sklepu-candy-pop-w-zlotych-tarasach,400915,artykul.html

Otwarcie pierwszego w Polsce stacjonarnego sklepu Candy POP, nad którym czuwała agencja Valkea Media, przyciągnęło tłumy klientów. Składająca się z tysięcy osób kolejka była koordynowana przez liczną obsługę, a niebywałe zainteresowanie produktami przełożyło się na rekordową sprzedaż. Wszystko to uczyniło warszawskie otwarcie największym wśród wszystkich debiutów salonów Candy POP na świecie i prawdopodobnie najbardziej obleganym otwarciem sklepu w całej historii Złotych Tarasów. Obszerne relacje medialne z wydarzenia przygotowały m.in. Fakt oraz Wiadomości Handlowe.

Agencja Valkea odpowiadała za obsługę PR-ową wydarzenia, tj. stworzenie strategii i realizację komunikacji związanej z otwarciem pierwszego sklepu Candy POP w Polsce  oraz obsługę mediów społecznościowych klienta na platformach TikTok i Meta. Trwająca od lutego współpraca Valkea z Candy POP, w ramach której przeprowadzono badania rynku i ustalono strategie social media i influencer marketingu, zaowocowała otwarciem 12 lipca w Złotych Tarasach strefy zabawy Candy Pop Fun Zone. Działanie strefy koordynował zespół eventowy Valkea, który włączając najmłodszych do wspólnej zabawy realizował cel, jakim było zwiększenie świadomości o powstaniu nowego konceptu i dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej.

Candy Pop Fun Zone obfitowała w wiele atrakcji, takich jak koło fortuny z niespodziankami, w można było wylosować pełnowartościowy produkt lub zniżkę na zakupy oraz maszynę z nagrodami, wypełnioną egzotycznymi produktami Candy Pop. W ciągu 2 tygodni w strefie bawiło się ponad 15 000 osób, a dzienny rekord uczestnictwa wyniósł aż 3050 osób korzystających z oferowanych rozrywek.

Do sukcesu przyczyniła się zatem przemyślana strategia media relations, szczegółowo zaplanowany i sprawnie zrealizowany harmonogram działań, a także odpowiedni dobór influencerów, dopasowany idealnie do oferty klienta i charakteru wydarzenia. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper Porębski znany internautom jako Jasper przyciągnęli szczególnie klientów z najmłodszej grupy wiekowej, czyli dzieci i młodzież.

Litewska sieć Candy POP powstała 6 lat temu i obecnie posiada ponad 20 sklepów stacjonarnych w krajach bałtyckich. Firma oferuje swoim klientom szeroki wybór słodyczy, słonych przekąsek i napojów z całego świata, obejmujący liczne serie limitowane. W asortymencie sklepów znajdują się produkty takich marek, jak Rees’es, Hershey's, Herr's, Pringles, Takis, Gatorade czy Cheetos oraz kultowe napoje Prime. Znakomity debiut w sprzedaży stacjonarnej i udana współpraca z agencją Valkea z pewnością przyczynią się do sukcesu sieci Candy POP na polskim rynku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764