logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Paweł i Joanna Orleańscy przedstawiają modele marki Mini

  PR 20.07.2020, przeczytano 1340 razy
ilustracja

Obecnie coraz więcej osób zainteresowanych zakupem nowego samochodu, w poszukiwaniu wartościowych informacji, przenosi się do kanałów online. Dlatego marka samochodów MINI, należąca do BMW Group, rusza ze wsparciem swojej gamy modelowej i publikuje w social mediach cykl produktowych video pod hasłem „Rozważny i Romantyczna”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pawel-i-joanna-orleanscy-przedstawiaja-modele-marki-mini,387821,artykul.html

Działanie ma charakter lokalny i ma na celu umożliwić osobom zainteresowanym MINI zapoznanie się z flagowymi modelami marki w dogodnym dla nich miejscu i czasie.

W tytułowe role Rozważnego i Romantycznej wcielili się Paweł i Joanna Orleańscy. W spotach małżeństwo Orleańskich, w formie lekkiego i żartobliwego dialogu serca i rozumu, przedstawia najważniejsze cechy modeli MINI - zarówno te bardziej technologiczne, jak i „miękkie”, związane z charakterystycznym designem marki, czy wyposażeniem wnętrza.  

- Zależało nam na stworzeniu angażującej formy video, która połączy komunikację ducha MINI, czyli związaną z marką frajdę z jazdy, z prezentacją merytoryczną każdego z modeli. Postawiliśmy przed sobą dwa główne cele. Po pierwsze, chcieliśmy, aby po obejrzeniu filmów, widz miał poczucie, że uzyskał kompleksową informację o samochodzie, dorównującą prezentacji podczas wizyty w salonie. Po drugie, aby ciekawie spędził czas i otrzymał rozrywkę na najwyższym poziomie. – mówi Michał Kożuchowski, Account Supervisor, Change Serviceplan.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma Media Ready, a wsparciem mediowym Mediaplus – wszystkie spółki należą do Group One.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764