Obecnie coraz więcej osób zainteresowanych zakupem nowego samochodu, w poszukiwaniu wartościowych informacji, przenosi się do kanałów online. Dlatego marka samochodów MINI, należąca do BMW Group, rusza ze wsparciem swojej gamy modelowej i publikuje w social mediach cykl produktowych video pod hasłem „Rozważny i Romantyczna”.
Działanie ma charakter lokalny i ma na celu umożliwić osobom zainteresowanym MINI zapoznanie się z flagowymi modelami marki w dogodnym dla nich miejscu i czasie.
W tytułowe role Rozważnego i Romantycznej wcielili się Paweł i Joanna Orleańscy. W spotach małżeństwo Orleańskich, w formie lekkiego i żartobliwego dialogu serca i rozumu, przedstawia najważniejsze cechy modeli MINI - zarówno te bardziej technologiczne, jak i „miękkie”, związane z charakterystycznym designem marki, czy wyposażeniem wnętrza.
- Zależało nam na stworzeniu angażującej formy video, która połączy komunikację ducha MINI, czyli związaną z marką frajdę z jazdy, z prezentacją merytoryczną każdego z modeli. Postawiliśmy przed sobą dwa główne cele. Po pierwsze, chcieliśmy, aby po obejrzeniu filmów, widz miał poczucie, że uzyskał kompleksową informację o samochodzie, dorównującą prezentacji podczas wizyty w salonie. Po drugie, aby ciekawie spędził czas i otrzymał rozrywkę na najwyższym poziomie. – mówi Michał Kożuchowski, Account Supervisor, Change Serviceplan.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma Media Ready, a wsparciem mediowym Mediaplus – wszystkie spółki należą do Group One.
Źródło: Group One S.A.