logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pekao S.A. promuje firmowe bankowanie z Peopay i terminalami płatniczymi

  PR 09.01.2024, przeczytano 524 razy
ilustracja

Bank Pekao S.A. w realizowanych obecnie dwóch kampaniach internetowych, prezentuje produkty skierowane do klientów firmowych, w tym aplikację PeoPay i terminale płatnicze. Wprowadzone rozwiązania są potwierdzeniem, że bank słucha głosu klientów i wdraża kolejne funkcje oraz ulepszenia, aby firmowe bankowanie było prostsze i przyjemniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pekao-s.a.-promuje-firmowe-bankowanie--z-peopay-i-terminalami-platniczymi,402668,artykul.html

Kampania aplikacji PeoPay

"Aplikacja PeoPay Baaardzo firmowa”, to główny przekaz pierwszej z kampanii, która przedstawia możliwości aplikacji PeoPay dla klientów biznesowych oraz prezentuje jej rozwiązania ułatwiające prowadzenie firmy. Kampania promuje dodatkowo otwarcie Konta Przekorzystnego Biznes w ramach obowiązującej do końca marca 2024 r. promocji „2 000 zł premii dla firm i 0 zł za konto firmowe”.

Kampania pokazuje, że posiadając wiele aplikacji w telefonie, w życiu codziennym i tak zwykle korzystamy tylko z tych, które są intuicyjne i dopasowane do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Dotyczy to także osób, które prowadzą działalność gospodarczą. Wybierają takie aplikacje, które są proste i wspierają prowadzenie finansów firmy. Bank Pekao rozumiejąc potrzeby przedsiębiorców, wprowadza do aplikacji PeoPay kolejne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu, w tym m.in. opcję zarządzania kartą firmową oraz szeroką listę dyspozycji i możliwości zakupu produktów bankowych online. Przedsiębiorca może też za jej pomocą dokonać opłat za parkingi oraz służbowe przejazdy autostradami. Aplikację można spersonalizować, co pozwala na dopasowanie pulpitu do indywidualnych preferencji użytkownika. Dodatkowo, dzięki funkcji przełączania profili z indywidualnego na firmowy i odwrotnie, klient Pekao może korzystać z jednej aplikacji zamiast z dwóch.

Kampania terminali płatniczych

Druga kampania Banku Pekao promuje złożenie online wniosku o terminal płatniczy. Bank stawia na wygodę i nowoczesność, a przy okazji informuje o promocjach, dzięki którym klient może nie płacić za dzierżawę terminala nawet przez 2 lata i otrzymać do 2000 zł premii.

Kampania uświadamia, że klienci podczas zakupów stacjonarnych coraz częściej korzystają z bezgotówkowych form płatności. Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo sprawiają, że mając wybór, chętniej odwiedzają te punkty handlowo-usługowe, w których jest terminal płatniczy.

Przedsiębiorca, który skorzysta z oferty terminali w Banku Pekao S.A., oprócz rozwoju biznesu, otrzymuje bezpłatną usługę instalacji urządzenia, darmowe szkolenie personelu oraz bezkosztowy serwis. Dodatkowo, właściciel firmy może zdecydować się na dodanie na wydruku z terminalu swojego logotypu lub innych spersonalizowanych informacji np. numeru polisy lub listu przewozowego.

Ponadto, przedsiębiorca posiadający terminal, może zyskać na dodatkowych usługach: dynamicznej wymianie walut (DCC) czy wypłacie gotówki przy okazji zakupów (tzw. cashback).

– Prowadzone kampanie promocyjne aplikacji PeoPay i terminali płatniczych mają zbliżyć bankowanie do biznesu, ułatwić prowadzenie firmy, skrócić czas załatwiania spraw i umożliwić realizację płatności bezgotówkowych. Wszystko to na atrakcyjnych warunkach z szybką dostępnością do skorzystania, ponieważ celem Pekao jest ułatwienie prowadzenia biznesu
– mówi Patryk Korus, dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych w Banku Pekao S.A. – Prezentowane rozwiązania w kampaniach potwierdzają, że mocno stawiamy na polskich przedsiębiorców, bo oni są sercem polskiego biznesu.

Kampanie będą prezentowane na branżowych stronach internetowych, w serwisach o szerokim zasięgu, w social mediach i YouTube oraz w radio internetowym.

Aplikacja PeoPay dla firm jest ważną częścią oferty produktowej Banku Pekao S.A. docenionej na rynku między innymi w rankingu „Instytucja Roku 2023” portalu MojeBankowanie.pl w kategorii „Najlepszy bank dla firm”. PeoPay został uznany również za jedną z 15 najlepszych aplikacji bankowych na świecie według badania Digital Banking Maturity 2022, przeprowadzonego przez Deloitte. Oferta Konta Przekorzystnego Biznes Banku Pekao zajęła natomiast pierwsze miejsce w rankingu kont firmowych takich portali jak Money.pl, Comperia.pl oraz Bankier.pl. W 2023 r. bank znalazł się również drugi raz z rzędu na podium rankingu „Bank Przyjazny Firmie” organizowanym przez magazyn Forbes.

Źródło: Bank Pekao S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764