logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pekao S.A. promuje firmowe bankowanie z Peopay i terminalami płatniczymi

  PR 09.01.2024, przeczytano 760 razy
ilustracja

Bank Pekao S.A. w realizowanych obecnie dwóch kampaniach internetowych, prezentuje produkty skierowane do klientów firmowych, w tym aplikację PeoPay i terminale płatnicze. Wprowadzone rozwiązania są potwierdzeniem, że bank słucha głosu klientów i wdraża kolejne funkcje oraz ulepszenia, aby firmowe bankowanie było prostsze i przyjemniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pekao-s.a.-promuje-firmowe-bankowanie--z-peopay-i-terminalami-platniczymi,402668,artykul.html

Kampania aplikacji PeoPay

"Aplikacja PeoPay Baaardzo firmowa”, to główny przekaz pierwszej z kampanii, która przedstawia możliwości aplikacji PeoPay dla klientów biznesowych oraz prezentuje jej rozwiązania ułatwiające prowadzenie firmy. Kampania promuje dodatkowo otwarcie Konta Przekorzystnego Biznes w ramach obowiązującej do końca marca 2024 r. promocji „2 000 zł premii dla firm i 0 zł za konto firmowe”.

Kampania pokazuje, że posiadając wiele aplikacji w telefonie, w życiu codziennym i tak zwykle korzystamy tylko z tych, które są intuicyjne i dopasowane do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Dotyczy to także osób, które prowadzą działalność gospodarczą. Wybierają takie aplikacje, które są proste i wspierają prowadzenie finansów firmy. Bank Pekao rozumiejąc potrzeby przedsiębiorców, wprowadza do aplikacji PeoPay kolejne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu, w tym m.in. opcję zarządzania kartą firmową oraz szeroką listę dyspozycji i możliwości zakupu produktów bankowych online. Przedsiębiorca może też za jej pomocą dokonać opłat za parkingi oraz służbowe przejazdy autostradami. Aplikację można spersonalizować, co pozwala na dopasowanie pulpitu do indywidualnych preferencji użytkownika. Dodatkowo, dzięki funkcji przełączania profili z indywidualnego na firmowy i odwrotnie, klient Pekao może korzystać z jednej aplikacji zamiast z dwóch.

Kampania terminali płatniczych

Druga kampania Banku Pekao promuje złożenie online wniosku o terminal płatniczy. Bank stawia na wygodę i nowoczesność, a przy okazji informuje o promocjach, dzięki którym klient może nie płacić za dzierżawę terminala nawet przez 2 lata i otrzymać do 2000 zł premii.

Kampania uświadamia, że klienci podczas zakupów stacjonarnych coraz częściej korzystają z bezgotówkowych form płatności. Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo sprawiają, że mając wybór, chętniej odwiedzają te punkty handlowo-usługowe, w których jest terminal płatniczy.

Przedsiębiorca, który skorzysta z oferty terminali w Banku Pekao S.A., oprócz rozwoju biznesu, otrzymuje bezpłatną usługę instalacji urządzenia, darmowe szkolenie personelu oraz bezkosztowy serwis. Dodatkowo, właściciel firmy może zdecydować się na dodanie na wydruku z terminalu swojego logotypu lub innych spersonalizowanych informacji np. numeru polisy lub listu przewozowego.

Ponadto, przedsiębiorca posiadający terminal, może zyskać na dodatkowych usługach: dynamicznej wymianie walut (DCC) czy wypłacie gotówki przy okazji zakupów (tzw. cashback).

– Prowadzone kampanie promocyjne aplikacji PeoPay i terminali płatniczych mają zbliżyć bankowanie do biznesu, ułatwić prowadzenie firmy, skrócić czas załatwiania spraw i umożliwić realizację płatności bezgotówkowych. Wszystko to na atrakcyjnych warunkach z szybką dostępnością do skorzystania, ponieważ celem Pekao jest ułatwienie prowadzenia biznesu
– mówi Patryk Korus, dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych w Banku Pekao S.A. – Prezentowane rozwiązania w kampaniach potwierdzają, że mocno stawiamy na polskich przedsiębiorców, bo oni są sercem polskiego biznesu.

Kampanie będą prezentowane na branżowych stronach internetowych, w serwisach o szerokim zasięgu, w social mediach i YouTube oraz w radio internetowym.

Aplikacja PeoPay dla firm jest ważną częścią oferty produktowej Banku Pekao S.A. docenionej na rynku między innymi w rankingu „Instytucja Roku 2023” portalu MojeBankowanie.pl w kategorii „Najlepszy bank dla firm”. PeoPay został uznany również za jedną z 15 najlepszych aplikacji bankowych na świecie według badania Digital Banking Maturity 2022, przeprowadzonego przez Deloitte. Oferta Konta Przekorzystnego Biznes Banku Pekao zajęła natomiast pierwsze miejsce w rankingu kont firmowych takich portali jak Money.pl, Comperia.pl oraz Bankier.pl. W 2023 r. bank znalazł się również drugi raz z rzędu na podium rankingu „Bank Przyjazny Firmie” organizowanym przez magazyn Forbes.

Źródło: Bank Pekao S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764