logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Peppermint odświeża design marki Nalewka Babuni

  PR 06.11.2020, przeczytano 2404 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za nowy design Nalewki Babuni (Henkell Freixenet Polska). Agencja odpowiada za koncept kreatywny, projekt nadruku na butelkach oraz projekt zawieszek. Peppermint przygotowało również key visuale wykorzystywane w nowej komunikacji marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-peppermint-odswieza-design-marki-nalewka-babuni,389084,artykul.html

- Projektując nowe opakowanie Nalewki Babuni braliśmy pod uwagę przywiązanie do obecnego wyglądu wiernych konsumentów, jak i potrzebę poszerzenia grupy docelowej. Szczególnym wyzwaniem było to, że kultowa butelka miała pozostać w dotychczasowym kształcie. Nowy projekt został wykonany metodą Ink Jet, dzięki czemu mogliśmy zaplanować druk bezpośrednio na charakterystycznej butelce o niejednorodnej powierzchni. Delikatnie przezroczysty druk dodaje produktowi lekkości i elegancji każdej z wersji smakowych – opowiada o projekcie Aleksandra Marchocka, Head of Design w Peppermint powered by Quad.

Delikatny, stylizowany na akwarelę roślinny wzór podkreśla naturalność Nalewki. Lekki charakter projektu podkreśla dynamiczna kompozycja, a minimalistyczna ramka dodaje projektowi nowoczesności, podobnie jak dobór czcionek.

ilustracjastrzałka

Dekoracyjna butelka idealnie nadaje się̨ na prezent i może zyskać́ swoje drugie życie jako wazon czy butelka na domowe soki. Każdy z wariantów smakowych uzupełnia zawieszka dostosowana kolorem do koloru płynu Nalewki. Tradycyjność produktu podkreśla charakterystyczny, prosty, płaski wykonany z drewna korek.

ilustracjastrzałka

Peppermint wspiera markę Nalewka Babuni w zakresie designu opakowań, tworzenia strategii komunikacji oraz designu. Współpraca została nawiązana w grudniu 2019 r.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764