logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Performance Group dla Medistore na TikToku

  PR 28.04.2025, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-performance-group-dla-medistore-na-tiktoku,408587,artykul.html

Współpraca ma charakter długofalowy, a pierwsze wspólne działania na TikToku wystartowały w ostatnich tygodniach.

Medistore (https://www.medistore.com.pl/) to marketplace skupiony wokół potrzeb zdrowotnych - klienci mogą tutaj kupować online m.in. wizyty lekarskie, badania diagnostyczne, usługi stomatologiczne, pakiety z zakresu opieki okołoporodowej, pakiety opieki medycznej dla całej rodziny, kompleksowe przeglądy stanu zdrowia, opiekę po badaniach, unikalne badania z zakresu genetyki itp. Celem Medistore jest maksymalne uproszczenie klientom zakupu online najwyższej jakości usług medycznych, realizowanych stacjonarnie na terenie całej Polski.

- Wybraliśmy agencję Performance Group w przetargu, ponieważ najlepiej odpowiedziała na potrzeby naszego briefu. Nie bez znaczenia jest też fakt, że współpracowaliśmy już wcześniej w innych obszarach komunikacji. W projekcie na TikToku zależy nam na dotarciu do młodszych audytoriów i budowaniu wśród nich świadomości możliwości korzystania z usług medycznych poprzez ich zakup online - mówi Andżelika Sokół, kierownik działu sprzedaży e-commerce w Medicover - Nasza ambicja jest jasna: do końca 2025 roku stać się na TikToku numerem 1 w kategorii zdrowie. Obserwując, jak marki medyczne komunikują się na tej platformie głównie poprzez edukację i klasyczne formaty „gadającej głowy", postanowiliśmy podejść do tematu inaczej. Chcemy wyróżnić się zarówno formą, jak i autentycznym dopasowaniem do dynamiki platformy, by realnie przyciągać uwagę i budować zaangażowaną społeczność.

Za strategię i realizację komunikacji na TikToku całościowo odpowiada agencja Performance Group, która w bieżącej współpracy (on-going) skupi się na tworzeniu treści wideo odpowiadających na potrzeby odbiorców i maksymalizujących zasięg.

Źródło: Performance Group

performancegroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764