logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Personalizacja biura po skandynawsku. Pixers Business i Pracownia 3XA dla Etteplan

  PR 22.01.2019, przeczytano 2943 razy
ilustracjastrzałka

Oryginalna aranżacja biura wyrażająca tożsamość firmy i podkreślająca jej dbałość o komfort pracownika to dziś jeden z ważnych elementów strategii employer branding. Niekiedy zapomina się jednak, że przestrzeń biurowa ma być przede wszystkim funkcjonalna i zapewniająca dobre warunki pracy. W Etteplan udało się połączyć nowoczesny design z użytecznością - wszystko w zgodzie ze skandynawskim duchem firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-personalizacja-biura-po-skandynawsku.-pixers-business-i-pracownia-3xa-dla-etteplan,380895,artykul.html

Etteplan to fińska spółka dostarczająca nowoczesne rozwiązania inżynieryjne dla branż przemysłowych. Jej usługi pozwalają usprawnić procesy technologiczne w całym cyklu życia produktu. To kompleksowe podejście przyświecało także projektowi personalizacji wrocławskiego biura firmy. W ten sposób zrodził się pomysł poprowadzenia układu scalonego kierującego do poszczególnych pomieszczeń, który objął powierzchnię nie tylko ścian i drzwi, ale również podłóg.

ilustracjastrzałka

- Projekt graficzny był wielowymiarowy i obejmował różne powierzchnie, co pokazało, że możliwości realizacji pomysłów nie mają ograniczeń przestrzennych. Nawet ten sam wzór może znaleźć się na ścianach, suficie, podłodze, meblach czy przeszkleniach - mówi Magdalena Frankowska, Account Manager z Pixers Business. - Kluczowy był tu wybór materiału na podłogę, który siłą rzeczy będzie najmocniej eksploatowany. Zastosowaliśmy folię polimerową barwioną w masie z laminatem podłogowym, która świetnie spełnia swoją funkcję.

ilustracjastrzałka

Przygotowany przez architektów z Pracowni 3XA, a zrealizowany przez Pixers Business projekt wzbogacił biuro Etteplan w oryginalny system informacji wizualnej. Teraz pracownicy i goście firmy mogą korzystać ze wskazówek kierunkowych i oznaczeń pomieszczeń. Pozwala to łatwo zorientować się w przestrzeni, a jednocześnie podążać nie tylko za informacją, ale i za własną ciekawością.

ilustracjastrzałka

W projekt zostali zaangażowani pracownicy Etteplan i to według ich koncepcji zostały odmienione sale konferencyjne. Był to wyraźny sygnał, że dla pracodawcy rzeczywiście ważni są ludzie i ich komfort pracy. Wybrane roślinne motywy pomagają się skupić, a jednocześnie odprężają, a nie wzmagają napięcia, a owocowe grafiki w kuchni świetnie skomponowały się kolorystycznie z meblami. Tak powstały miejsca dodające energii poprzez wszystkie zmysły.

ilustracjastrzałka

- Kiedy w aranżacji biura biorą udział ludzie, którzy w nim pracują to jest prawdziwy wyraz personalizacji. To do nas, grafików, należy natomiast uspójnienie całej koncepcji. Dbamy o to, aby realizacja była zarówno bliska oddolnym inicjatywom, jak i generalnej misji i tożsamości firmy, a jednocześnie nawiązywała do najświeższych trendów - mówi Malina Mituniewicz, Senior Graphic Designer

ilustracjastrzałka

Realizacja w biurze Etteplan to swoista wizytówka skandynawskiego modelu pracy. Ludzie stoją w centrum nie tylko decyzji biznesowych, ale również kwestii pozornie pobocznych i błahych, a w rzeczywistości dla nich kluczowych, jak organizacja przestrzeni biurowej. Użyteczność czy wytrzymałość materiałów wpływają na komfort pracy, więc muszą iść w parze z kreatywnymi wizjami i nowoczesnym wykonaniem.

ilustracjastrzałka

Źródło: Pixers Business

www.pixers.pl

Dodatkowe informacje:

Zdjęcia: Projekt architektoniczny wnętrze: 3XA Sp. z o.o., Fot. Stanisław Zajączkowski.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764