logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Pierwsza reklama telewizyjna Land Rover zrealizowana w Polsce

  PR 01.03.2019, przeczytano 1052 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 1 marca, rusza kampania telewizyjna, promująca model Range Rover Evoque. Kampania, realizowana na zlecenie British Automotive Polska S.A., generalnego importera Land Rover w Polsce została kompleksowo zaplanowana i zrealizowana przez agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready. Kampania opiera się na spocie, który po raz pierwszy w historii marki został zrealizowany w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pierwsza-reklama-telewizyjna-land-rover-zrealizowana-w-polsce,381448,artykul.html

Spot o długości 30 sekund jest główną częścią nowej kampanii taktycznej, promującej w Polsce luksusowego SUV-a Range Rovera Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach już od najbliższego piątku. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada Group One, który zaplanował i zrealizował ją zgodnie z modelem współpracy “end-to-end”, łącząc kompetencje komunikacyjne, kreatywne i mediowe.

- Kobiety determinują ponad 80% globalnej konsumpcji, podejmując ważne decyzje zakupowe w swoim i często w imieniu całej rodziny. Doskonale wiedzą czego chcą i co spełnia ich potrzeby, dlatego też bardzo mocno zaznaczają swoją obecność w reklamie. Nasz spot kierujemy właśnie do nich, do nowoczesnych kobiet, które stawiają na doświadczanie życia i wybory w zgodzie ze sobą - mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Land Rover w Polsce.

Nowa reklama oddaje miejski charakter Range Rover Evoque oraz jego idealną równowagę między technologią i luksusem. Dzięki charakterystycznej sylwetce nawiązującej do nadwozia coupé, Range Rover Evoque jest samochodem, który chwyta za serca nie tylko kobiety na całym świecie.

Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Labcon we współpracy z Media Ready. Produkcję spotów powierzono Media Ready – film wyreżyserował Paweł Kucharczyk, który razem z Michałem Wrońskim odpowiadał za zdjęcia. To pierwsza taka kampania telewizyjna, stworzona wspólnie przez zespoły Group One - Labcon i Media Ready oraz kolejna, która realizowana jest w modelu one team przez spółki należące do grupy. Za strategię i działania mediowe w ramach stałej współpracy odpowiada Value Media. Land Rover na co dzień obsługuje również SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce, która odpowiada za działania marki w digitalu.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764