logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Pierwsza reklama telewizyjna Land Rover zrealizowana w Polsce

  PR 01.03.2019, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 1 marca, rusza kampania telewizyjna, promująca model Range Rover Evoque. Kampania, realizowana na zlecenie British Automotive Polska S.A., generalnego importera Land Rover w Polsce została kompleksowo zaplanowana i zrealizowana przez agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready. Kampania opiera się na spocie, który po raz pierwszy w historii marki został zrealizowany w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pierwsza-reklama-telewizyjna-land-rover-zrealizowana-w-polsce,381448,artykul.html

Spot o długości 30 sekund jest główną częścią nowej kampanii taktycznej, promującej w Polsce luksusowego SUV-a Range Rovera Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach już od najbliższego piątku. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada Group One, który zaplanował i zrealizował ją zgodnie z modelem współpracy “end-to-end”, łącząc kompetencje komunikacyjne, kreatywne i mediowe.

- Kobiety determinują ponad 80% globalnej konsumpcji, podejmując ważne decyzje zakupowe w swoim i często w imieniu całej rodziny. Doskonale wiedzą czego chcą i co spełnia ich potrzeby, dlatego też bardzo mocno zaznaczają swoją obecność w reklamie. Nasz spot kierujemy właśnie do nich, do nowoczesnych kobiet, które stawiają na doświadczanie życia i wybory w zgodzie ze sobą - mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Land Rover w Polsce.

Nowa reklama oddaje miejski charakter Range Rover Evoque oraz jego idealną równowagę między technologią i luksusem. Dzięki charakterystycznej sylwetce nawiązującej do nadwozia coupé, Range Rover Evoque jest samochodem, który chwyta za serca nie tylko kobiety na całym świecie.

Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Labcon we współpracy z Media Ready. Produkcję spotów powierzono Media Ready – film wyreżyserował Paweł Kucharczyk, który razem z Michałem Wrońskim odpowiadał za zdjęcia. To pierwsza taka kampania telewizyjna, stworzona wspólnie przez zespoły Group One - Labcon i Media Ready oraz kolejna, która realizowana jest w modelu one team przez spółki należące do grupy. Za strategię i działania mediowe w ramach stałej współpracy odpowiada Value Media. Land Rover na co dzień obsługuje również SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce, która odpowiada za działania marki w digitalu.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764