logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Mach na stanowisku Business Directora w Life on Mars

  PR 15.09.2020, przeczytano 861 razy
ilustracja

1 września Piotr Mach objął stanowisko Business Directora w Life on Mars. To kolejna doświadczona osoba na pokładzie, która wzmocni globalne kompetencje agencji zarządzanej przez Piotra Chrobota.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-mach-na-stanowisku-business-directora-w-life-on-mars,388447,artykul.html

Piotr Mach przez ostatnie 14 lat był związany z Agencją Warszawa. Przez większość kariery koncentrował się na budowaniu i rozwoju biznesu, koordynowaniu projektów kreatywnych oraz bieżącej współpracy z klientami. Od 2019 roku, odpowiadał też za sprzedaż usług na rynkach zagranicznych jako International Business Development Officer. Wcześniej przez prawie 4 lata pełnił funkcję Client Service Directora. Mach posiada doświadczenie w obszarach komunikacji, w tym digital i social media, content i experience marketingu, a także software/web developmentu oraz e-commerce, co stanowi cenną wartość dla Life on Mars. Wśród realizowanych przez niego projektów są między innymi wdrożenie kampanii „IKEA po Sąsiedzku” dla IKEA Polska (Golden Effie 2019 i European Effie 2019), „InnogyGo” dla Innogy Polska, Mach współpracował także z T-Mobile, a regionalnie z Sony Europe, Hasbro, czy PepsiCo.

- W Life on Mars buduje się bardzo zgrany zespół, złożony z ludzi o imponującej pasji i doświadczeniu. W połączeniu z kompetencjami pozostałych, wyspecjalizowanych spółek wchodzących w skład Brand New Galaxy, daje to ogromną szansę na tworzenie kompleksowych rozwiązań technologiczno-komunikacyjnych i budowanie biznesu nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim na rynku międzynarodowym. Bardzo cieszę się na wspólną podróż i wyzwania, które są przed nami – komentuje swoją nową rolę Piotr Mach.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764