logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Mach na stanowisku Business Directora w Life on Mars

  PR 15.09.2020, przeczytano 306 razy
ilustracja

1 września Piotr Mach objął stanowisko Business Directora w Life on Mars. To kolejna doświadczona osoba na pokładzie, która wzmocni globalne kompetencje agencji zarządzanej przez Piotra Chrobota.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-mach-na-stanowisku-business-directora-w-life-on-mars,388447,artykul.html

Piotr Mach przez ostatnie 14 lat był związany z Agencją Warszawa. Przez większość kariery koncentrował się na budowaniu i rozwoju biznesu, koordynowaniu projektów kreatywnych oraz bieżącej współpracy z klientami. Od 2019 roku, odpowiadał też za sprzedaż usług na rynkach zagranicznych jako International Business Development Officer. Wcześniej przez prawie 4 lata pełnił funkcję Client Service Directora. Mach posiada doświadczenie w obszarach komunikacji, w tym digital i social media, content i experience marketingu, a także software/web developmentu oraz e-commerce, co stanowi cenną wartość dla Life on Mars. Wśród realizowanych przez niego projektów są między innymi wdrożenie kampanii „IKEA po Sąsiedzku” dla IKEA Polska (Golden Effie 2019 i European Effie 2019), „InnogyGo” dla Innogy Polska, Mach współpracował także z T-Mobile, a regionalnie z Sony Europe, Hasbro, czy PepsiCo.

- W Life on Mars buduje się bardzo zgrany zespół, złożony z ludzi o imponującej pasji i doświadczeniu. W połączeniu z kompetencjami pozostałych, wyspecjalizowanych spółek wchodzących w skład Brand New Galaxy, daje to ogromną szansę na tworzenie kompleksowych rozwiązań technologiczno-komunikacyjnych i budowanie biznesu nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim na rynku międzynarodowym. Bardzo cieszę się na wspólną podróż i wyzwania, które są przed nami – komentuje swoją nową rolę Piotr Mach.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.
Remadays Warsaw 2021 – „Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Znanylekarz.pl w kampanii społecznej „Ty czujesz, my dbamy”
Kampania "Ty czujesz, my dbamy" skierowana jest do pacjentów z problemami skórnymi i ma na celu uświadomienie, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku...
X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium nt kontroli barwy
Firmy X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium przy „Kolorowej filiżance herbaty…”. Już 20 października br odbędzie się drugie webinarium z serii „Kolorowa filiżanka herbaty z X-Rite i Reprograf-Grafikus”. Teraz tematem głównym będzie „Aplikacja eXact manager” i jest skierowane głównie do drukarni i...
Niestandardowa realizacja Valentino na nośnikach Warexpo
Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764