logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Platforma „Otomoto. Łatwiejsza strona życia” od Saatchi & Saatchi

  PR 04.05.2022, przeczytano 363 razy
ilustracja

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO pod hasłem „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia”. Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-platforma-_otomoto.-latwiejsza-strona-zycia_-od-saatchi-and-saatchi,395718,artykul.html

OTOMOTO - motoryzacyjny portal ogłoszeniowy, wystartował z nową wielokanałową kampanią. Seria filmów, które są głównym motorem kampanii, udowadnia, że dzięki OTOMOTO samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie.  Natomiast reszta, to już przysłowiowe samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z dalszym użytkowaniem pojazdu.

W ten sposób OTOMOTO pokazuje, że jest serwisem w modelu “wszystko pod jednym dachem”, gdzie użytkownicy z łatwością mogą znaleźć samochód, sprawdzić jego historię oraz wybrać opcje finansowania zakupu.

Przygotowane spoty Samochód rodzinny i Pierwszy samochód pojawią się w ogólnopolskiej telewizji, w kanałach tematycznych oraz w kinach. Dodatkowo stworzono także specjalny content do realizowania zintegrowanych działań w internecie, obejmujących kampanię display oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie nowej platformy komunikacji i realizację wielokanałowej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która w marcu 2022 roku wygrała przetarg na te działania. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, a wyprodukował dom produkcyjny Lucky Luciano. Zakupem mediów zajął się Media Concept.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764