logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Platige Image przygotowało spot reklamowy Lamborghini Revuelto

  PR 19.05.2023, przeczytano 441 razy
ilustracja

Platige Image zrealizowało postprodukcję oraz cyfrowe efekty specjalne do spotu reklamowego najnowszego modelu legendarnej włoskiej marki. Dwuminutowy trailer, za którego produkcję odpowiada Karen Film oraz agencje Beyond the Line i Le Dictateur, w reżyserii Alessandro Paccianiego został nakręcony w Hiszpanii i rozpalił świat motoryzacji zapierającymi dech w piersiach efektami cyfrowymi i nowatorskim kunsztem artystycznym. W ciągu zaledwie kilku tygodni od premiery, klip zgromadził oszałamiającą liczbę czterech milionów wyświetleń od internautów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-platige-image-przygotowalo-spot-reklamowy-lamborghini-revuelto,400022,artykul.html

Platige Image, jako jedno z nielicznych studiów na rynku, ma doświadczenie i certyfikację TISAX® niezbędne do realizacji tego typu projektów.

Premiera nowego Lamborghini to bez wątpienia najważniejsze wydarzenie w branży motoryzacyjnej w ostatnim czasie. Revuelto – pierwszy od 12 lat nowy model włoskiego producenta supersamochodów – ma stać się następcą legendarnego Aventadora. Revuelto wzbudza tyle emocji także dlatego, że jest to pierwszy w historii firmy pojazd, w którym wykorzystano napęd elektryczny. Samochód hybrydowy o mocy 1015 KM, poza 12-cylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 6,5l, wyposażony jest aż w trzy jednostki elektryczne. Dowodem na to, że nowe Lamborghini to strzał w dziesiątkę jest m.in. to, że zamówienia pokrywają już plan produkcyjny włoskiej fabryki na najbliższe dwa lata.

Z mistrzowskim wyczuciem, Platige Image przygotowało łącznie prawie 130 ujęć VFX, w tym kilkadziesiąt, z czego dziesiątki z nich zostało stworzonych całkowicie od podstaw przy użyciu najnowocześniejszej technologii CGI. Efektem prac jest oszałamiający dwuminutowy spot w jakości 4K, który z pewnością wprowadzi widzów w zachwyt.

– Braliśmy udział w pracach już od samego początku. Począwszy od prac koncepcyjnych, poprzez wykonanie zdjęć plenerowych, aż po proces postprodukcji – mówi Łukasz Dziedziński, VFX Supervisor Platige Image.

To już kolejne tego rodzaju przedsięwzięcie, w którego realizacji Platige Image użyczyło swoich talentów w ostatnich latach. Studio pracowało m.in. dla takich marek, jak: Aston Martin, Ferrari, Jaguar, Audi oraz Abarth, studio udowodniło po raz kolejny, że ma to, czego potrzeba, aby sprostać wymagającym wymaganiom przemysłu motoryzacyjnego.

- Praca nad projektami takimi jak te wymaga poziomu precyzji i poufności, z którym niewiele innych branż może się równać - wyjaśnia producent Wojtek Wesołowski. - Mamy do czynienia z modelami prototypowymi, co oznacza, że wszystko, od planów po wizualizacje komputerowe, musi być trzymane pod kluczem aż do ich premiery.

W spocie, przy którym pracowało łącznie prawie 200 utalentowanych osób, co zaowocowało powstaniem ok. 130 ujęć, które z pewnością zapierają dech w piersiach widzów. Projekt był ogromnym wyzwaniem, także pod względem logistycznym. Na jego potrzeby trzeba było stworzyć m.in. futurystyczne laboratorium, a także zamknąć część miasta, na ulicach którego kręcono ujęcia jadącego samochodu. W związku z dużą liczbą paparazzi, żądnych zdjęć najnowszego włoskiego arcydzieła, podjęto wszelkie środki ostrożności, aby nie dopuścić do wycieku spoilerów przed wielkim debiutem.

Alessandro Pacciani, mistrz stojący za zapierającym dech w piersiach spotem Lamborghini Revuelto, jest prawdziwym wizjonerem, jeśli chodzi o łączenie żywego materiału filmowego z oszałamiającymi obrazami generowanymi komputerowo i wciągającą narracją filmową. Jego imponujące CV obejmuje reklamy dla takich potęg jak: BMW, Mercedes, Porsche, Nike, Samsung oraz Google. Alessandro pracował również przy grze Dark Souls II, a jego wysiłki przyniosły mu liczne nagrody, w tym nominację do Hollywood Awards, dzięki której znalazł się w gronie artystów takich jak Steven Spielberg, George Lucas, Quentin Tarantino.

To nie pierwsza współpraca Platige z Alessandro Paccianim. Wcześniej polskie studio zrealizowało m.in. spoty dla marek Jaguar oraz Abarth. Spot Lamborghini Revuelto jest doskonałym świadectwem ich połączonych talentów i nie wiadomo, jakimi projektami może zaskoczyć jeszcze ten dynamiczny duet.

– Współpraca z Alessandro jest wyzwaniem samym w sobie, ponieważ jest to twórca, który z jednej strony tworzy dynamiczne, spójne i atrakcyjne dla widza spoty, z drugiej strony biegle porusza się w świecie postprodukcji i cyfrowych efektów specjalnych  – mówi Wojtek Wesołowski, producent.  

Na czele zespołu Platige Image stanęli Artur Zicz - Executive Producer, Wojtek Wesołowski – Producer oraz Łukasz Dziedziński - VFX Supervisor.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764