logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Platige Image stworzyło animację „Obyczaje przodków” w uniwersum Apex Legends

  PR 10.04.2020, przeczytano 2138 razy
ilustracja

Na początku kwietnia miała miejsce premiera nowego odcinka animowanej serii Apex Legends - Opowieści z odludzia. „Obyczaje przodków” to drugi – po „Dziecięciu otchłani” – odcinek serii stworzony przez warszawskie studio Platige Image na zlecenie światowego giganta - Electronic Arts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-platige-image-stworzylo-animacje-_obyczaje-przodkow_-w-uniwersum-apex-legends,386527,artykul.html

Powstający przez ponad pół roku odcinek to efekt pracy zespołu artystów Platige Image, odpowiedzialnych za wszystkie etapy produkcji: od shooting boardów,  przez przygotowanie animacji postaci, pracę kamery, aż po reżyserię i produkcję całości.

- Cieszę się, że udało nam się w krótkim czasie stworzyć zespół dla tak wielowarstwowego i wymagającego projektu. Nawet to, że prace nad „Obyczajami przodków” kończyliśmy działając zdalnie, nie miało wpływu na wysoką jakość produktu finalnego. Dziękuję całemu zespołowi za poświęcenie i ogromne zaangażowanie. – podkreśla Cezary Albiński, VFX Supervisor z Platige Image.

ilustracjastrzałka

Apex Legends to stworzona przez Electronic Arts gra komputerowa, która już po miesiącu od premiery przyciągnęła ponad 50 mln graczy. Współtworzona przez Platige Image animowana seria jest dopełnieniem uniwersum znanego z gier – odkrywa nowe fakty oraz pokazuje nieznane historie bohaterów. Aby zaspokoić oczekiwania graczy twórcy serii są zobligowani do dostarczania projektów na najwyższym poziomie, w oparciu o odpowiednie zaplecze technologiczne.

- Przygotowywanie tej produkcji pozwoliło nam na podjęcie współpracy z wieloma znakomitymi artystami z całego świata, zarówno jeśli chodzi o stronę artystyczną, jak i technologiczną. – dodaje Paulina Machalica, Animation Producer z Platige Image.

ilustracjastrzałka

Drzwi do współpracy Platige z EA otworzyły animacje "Paths of Hate" oraz stworzone dla serwisu Netflix  "Fish night"-  obie wyreżyserowane przez Damiana Nenowa. Był on również reżyserem pierwszego stworzonego przez Platige Image odcinka Opowieści z Odludzia zatytułowanego  „Dziecię otchłani”. Reżyser angażował się także w prace nad drugim epizodem przygotowywanym przez warszawskie studio.

- Współpraca między Electronic Arts a Platige Image była rewelacyjna. Jako scenarzysta szczególnie doceniam kunszt filmowy, który zespół Platige wniósł do całej historii. Trudno mi też wyobrazić sobie lepszego współreżysera niż Bartek Kik. Razem stworzyliśmy utrzymany w unikatowym stylu obraz, który został doceniony przez naszych fanów. Siłą napędową Apex Legends są postacie, dlatego jesteśmy wdzięczni Platige Image za tak wierne przekazanie ich historii. - powiedział Neel Upadhye, scenarzysta i reżyser z Respawn Entertainment.

ilustracjastrzałka

Premiera każdego odcinka Opowieści z odludzia jest dużym wydarzeniem dla fanów gry Apex Legends - w ciągu pierwszego dnia od ukazania się w serwisie YouTube „Obyczaje przodków” uzyskały ponad 3 mln wyświetleń, spotykając się z dużą liczbą pozytywnych komentarzy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764