logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Platige Image stworzyło cyfrową rzeczywistość dla Ferrari

  PR 29.10.2019, przeczytano 792 razy
ilustracja

Platige Image, studio efektów specjalnych i post produkcji, stworzyło foto realistyczne cyfrowe samochody i roller coaster na potrzeby nowej reklamy parku rozrywki Ferrari World w Abu Zabi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-platige-image-stworzylo-cyfrowa-rzeczywistosc-dla-ferrari,384523,artykul.html

Spot, wyreżyserowany przez weterana reklamy dla branży motoryzacji Nico Kreisa, pokazuje bolid F1 Ferrari, zabytkowy samochód Ferrari GT 250, a także roller coaster będący atrakcją Ferrari World – wszystkie odtworzone cyfrowo i wstawione do ujęć z prawdziwych planów zdjęciowych przez Platige Image.

– Naszym głównym zadaniem było zastąpienie prawdziwych samochodów wygenerowanymi komputerowo, a także odtworzenie części roller coastera Turbo Track, atrakcji Ferrari World. Także główny budynek parku został stworzony cyfrowo – mówi Mateusz Wiśniewski, producent z Platige Image.

Zespół stanął przed niezwykłym wyzwaniem: stworzyć komputerowy odpowiednik Ferrari GT 250. Wyprodukowano tylko 104 sztuki tego pojazdu, przy czym każda z nich jest nieco inna od pozostałych – różni się detalami błotnika czy inaczej rozmieszczonym logo.

– Szczegółowość cyfrowych pojazdów, które stworzyliśmy dla Ferrari, jest nieporównywalna z żadnym innym z naszych projektów. W przypadku GT 250 nie mieliśmy do dyspozycji schematów czy gotowych do użycia modeli 3D, więc wszystko musiało zostać stworzone od podstaw, na bazie naszych fotografii – wspomina Marek Gajowski, CG supervisor w Platige.

Mając na celu osiągnięcie fotorealizmu, zespół zadbał o dopracowanie najmniejszych detali: od struktury powierzchni do refleksów światła. Marek Gajowski jest szczególnie dumny z integracji cyfrowego bolidu Formuły 1 z materiałem nakręconym na planie. Zadanie to było szczególnie trudne ze względu na ilość źródeł światła i atmosferę sceny.

– Praca z Platige sprawiła mi ogromną przyjemność. To niezwykle kreatywny i pełen pasji zespół. Walczą o najlepszy rezultat do samego końca  –  powiedział Nico Kreis, który już wcześniej znał studio z jego pracy nad reklamami Abarth i Jaguara.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764