logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Play zaskoczyło internautów akcją na Black Friday

  PR 04.12.2024, przeczytano 439 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Black Friday Play zaprosił internautów do niecodziennej aktywacji, która wzbudziła duże zaangażowanie obserwujących. Pierwsze 250 osób, które odnalazły ukryte na grafice hasło i wpisały je w komentarzu, otrzymało zniżki w Wypożyczalni Play. Za pomysł i realizację akcji kreatywnej odpowiadała agencja Plej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-play-zaskoczylo-internautow-akcja-na-black-friday,406728,artykul.html

Co było kluczem do sukcesu w konkursie? 

Aby poznać ukryty kod, należało rozjaśnić ekran swojego urządzenia do momentu, aż na grafice pojawi się napis "Light Friday". Inspiracją do tej formy aktywacji były codzienne obserwacje – szybko zapadający zmrok sprawia, że po godzinie 15:30 ludzie coraz chętniej oddają się domowej rozrywce. W czasach, gdy social media są zdominowane przez ciemne kreacje związane z Black Friday, Plej postanowił „rozjaśnić” tę przestrzeń. 

Zależało nam na tym, żeby ludzie zabawili się zwyczajną funkcją smartfona. Stworzyłyśmy akcję, która sama w sobie była już rozrywką. To kreatywne podejście do Black Friday wyróżniło się spośród podobnych komunikatów i pokazało, że zawsze warto być blisko naszych codziennych doświadczeń. Nawet jeśli są to pozornie błahe rzeczy, takie jak dokuczliwie długie, jesienne wieczory – mówią Sylwia Dąbrowska i Teresa Rygiel, team kreatywny w Plej. 

Na reakcje fanów nie trzeba było długo czekać – szybko wypatrzyli hasło i sięgnęli po nagrody, wykazując się nie tylko zaangażowaniem, ale i błyskotliwością. 

Akcja „Light Friday” to kolejny dowód na to, że kreatywność połączona ze zrozumieniem potrzeb odbiorców może prowadzić do ciekawych i angażujących rozwiązań w kampaniach marketingowych.

Źródło: Plej

plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764