logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Plej dla One Box by Allegro

  PR 23.11.2021, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem listopada wystartowała usługa One Box by Allegro. To zupełnie nowe podejście Allegro do doświadczenia dostaw, zarówno kupujących, jak i sprzedawców, a przy tym projekt stworzony z troską o środowisko naturalne. Za marketingowe wsparcie projektu, kreacje i stworzenie strony internetowej One Box by Allegro odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-plej-dla-one-box-by-allegro,393869,artykul.html

Benefity, które klient końcowy Allegro może dostrzec gołym okiem, to przede wszystkim sieć zielonych automatów paczkowych One Box by Allegro. Na początek użytkownicy platformy będą mogli skorzystać z ponad 600 automatów paczkowych, a za rok zielonych automatów One Box by Allegro ma być już 3 tysiące w całym kraju. W ramach nowej marki One by Allegro, oprócz sieci zielonych automatów One Box by Allegro, rozwija się sieć punktów odbioru One Punkt by Allegro oraz usługa logistyczna dla e-commerce – One Fulfillment, dzięki której sprzedawcy mogą rozwijać swój biznes. Wszystkie te rozwiązania wspierał dział strategii Plej zarządzany przez Wojtka Walczaka.

One Box by Allegro zapewni kupującym i sprzedającym jeszcze szybsze i wygodniejsze opcje dostawy, a także szereg dodatkowych ekobenefitów. Zielone automaty One Box by Allegro są porośnięte roślinnością, nie ma na nich żadnych reklam i wpisują się w otoczenie z poszanowaniem przestrzeni publicznej oraz wykorzystują rozwiązania przyjazne środowisku. Wszystkie urządzenia zasilane są energią pochodzącą z odnawialnych źródeł, a konstrukcja wspierająca roślinność składa się z do 90% recyklingowanego drewna. Dojazd do automatów usypano z grysu wpływającego na retencyjność wody w mieście. Część zielonych automatów One Box by Allegro wyposażone jest już w czujniki jakości powietrza, w przyszłości większość automatów będzie miała tą funkcjonalność. Oświetlenie uruchamiane czujnikiem ruchu włącza się tylko, kiedy ktoś podchodzi do automatu. Strefa rozładunku gwarantuje komfort i bezpieczeństwo zarówno kurierom, jak i klientom, bez względu na to, jakim środkiem transportu się poruszają. Ponadto zielone automaty One Box by Allegro posiadać będą udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami. Paczkę można odebrać bezkontaktowo, zdalnie poprzez aplikację Allegro. Z dodatkowych ekobenefitów dla klientów One Box by Allegro należy wspomnieć możliwość bezpłatnego oddania w nich nieużywanych urządzeń elektronicznych(za darmo już po pierwszym odbiorze), a za każde odebrane trzy pierwsze paczki do końca 2021 firma posadzi dla klienta jedno drzewo (po tym terminie drzewo będzie sadzone za każde 10 odebranych paczek).

Wyjątkowość  kampanii One Box by Allegro podkreśla dedykowana strona internetowa stworzona przez agencję Plej: www.one.allegro.pl. Można na niej znaleźć informacje o usłudze One Box by Allegro, dodatkowych korzyściach, elektrozwrotach czy sadzonych przez Allegro drzewach, podane w ciekawej formie, nawiązującej do wartości marki.

- Dla innowacyjnego projektu, zmieniającego doświadczenie dostawy i zwrotu towarów zakupionych na Allegro, przygotowaliśmy równie innowacyjną stronę internetową, dzięki której konsument może dowiedzieć się więcej o usłudze oraz idei stojącej za projektem. Serwis za pomocą animacji oraz wideo prezentuje w przystępny, ciekawy i interaktywny sposób wartości One Box by Allegro i dodatkowe benefity usługi. Ważnym aspektem od strony technologicznej była optymalizacja strony tak, aby działała na każdym łączu i urządzeniu. W Plej zawsze dążymy do tego, aby dostarczane projekty zarówno od strony komunikacyjnej, wizualnej, jak i technologicznej, trzymały najwyższy poziom. aJest to możliwe dzięki uważnemu wsłuchiwaniu się w oczekiwania naszych klientów, a także dzięki zoptymalizowanym procesom oraz zespołowi, który zrealizował setki projektów. – przekonuje Daniel Szostak, project management office director w Plej, szef zespołu odpowiedzialnego za serwis po stronie agencji.

Wprowadzeniu usługi towarzyszy również teledysk dostępny na stronie nowy klip Vito Bambino i Szymona Komasy przy akompaniamencie Santander Orchestra, którzy wespół w zespół dbają o planetę, grają w zielone i zachęcają do zwrotu nieużywanych sprzętów elektrycznych w One Box by Allegro.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764