logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Plejada bankowych gwiazd promuje przelew na telefon Blik

  PR 04.10.2019, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Polski Standard Płatności, operator BLIKA – we wspólnej kampanii z bankami – zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na  telefon BLIK. To pierwsza tego typu wspólna akcja, w której pojawiają się ambasadorowie różnych banków oraz znany z dotychczasowych przekazów marketingowych BLIKA raper MC Silk. Przelew na telefon BLIK  dostępny jest obecnie w 7 bankach – użytkownicy mogą w ten sposób natychmiast przekazać sobie pieniądze – za darmo, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – wystarczy znać numer telefonu odbiorcy. Wszystkie udostępniające usługę banki biorą udział we wspólnej kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-plejada-bankowych-gwiazd-promuje-przelew-na-telefon-blik,384203,artykul.html

MC Silk po raz kolejny pokazuje, jak wygodny jest BLIK, tym razem zachęca do korzystania z szybkich przelewów na numer telefonu. To najszybszy sposób na przekazanie pieniędzy pomiędzy klientami różnych banków. Właśnie dlatego we wspólnej kampanii pojawiają się także bohaterowie reklam banków udostępniających tę funkcję systemu płatności mobilnych - PKO Banku Polskiego, mBanku, Banku Millennium, Alior Banku, ING Banku Śląskiego, Santander Banku Polska oraz Credit Agricole. Do jego uruchomienia przygotowują się kolejne instytucje, które udostępnią funkcję jeszcze w tym roku.

- To dla nas przełomowy moment. Jeszcze nigdy nie realizowaliśmy kampanii wspólnie ze wszystkimi bankami, które udostępniają przelew na telefon BLIK. Zależy nam na pokazaniu jak wygodne i uniwersalne jest korzystanie z BLIKA. Klienci korzystający z bankowości mobilnej różnych banków mogą przekazywać sobie pieniądze natychmiast, korzystając z funkcji Przelew na telefon BLIK – mówi Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. – Popularność naszego rozwiązania rośnie, tylko w pierwszej połowie tego roku nasi użytkownicy rozliczali się w ten sposób ponad 6,2 miliona razy. Wierzymy, że Przelew na telefon BLIK to naprawdę świetna funkcja i ma ogromny potencjał. Chcemy przekonać do niej kolejnych użytkowników aplikacji mobilnych banków. Pomogą w tym ambasadorzy poszczególnych marek – dodaje.

Kampania w ramach której pojawią się spoty z bohaterami reklam banków udostępniających przelew na telefon BLIK realizowana będzie w internecie. Wspierana jest konkursem #BLIKchallenge, w którym użytkownicy będą zachęcani do przetestowania przelewu na telefon BLIK i pokazania czegoś co może być szybsze. Może być to prawdziwe wyzwanie, ponieważ funkcja BLIKA działa naprawdę bardzo szybko.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się agencja Media Ready – obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp z o.o. oddział Spark Foundry.

- To już kolejna nasza kampania dla BLIKA. Każda była wyjątkowa, w każdej staraliśmy się zaskoczyć świeżym pomysłem oraz innowacyjnością. Tym razem to wydarzenie bezprecedensowe, jakim jest połączenie sił wszystkich banków, posiadających usługę Przelew na telefon BLIK, w jednej kampanii. Cieszymy się ogromnie, że Polski Standard Płatności oraz banki, uwierzyły w nasz pomysł, dostrzegając w nim szansę wspólnej promocji z korzyścią dla swoich klientów – mówi Michał Tyburcy, Business Director, Change Serviceplan.

BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Banku Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole, Inteligo, T-Mobile Usługi Finansowe i banków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764