logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Pociąg do Lajkonika – kampania Lajkonik Junior

  PR 11.08.2022, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne kształty. Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, czyli produkty Lajkonik Junior wyróżniają się na sklepowych półkach i są chętnie wybierane przez konsumentów. To przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r., kampania reklamowa marki, która wystartowała na początku sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Spoty zobaczyć można w telewizji i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pociag-do-lajkonika-%E2%80%93-kampania-lajkonik-junior-,396868,artykul.html

Lajkonik Junior to wyjątkowa marka w portfolio Lajkonika, która posiada 11,1% udziałów wartościowych w kategorii Słone Pieczywo1. Przekąski wyróżniają się delikatniejszym smakiem, mniejszą zawartością soli niż w tradycyjnych produktach Lajkonik oraz niezwykłymi, charakterystycznymi kształtami. Wszystko to sprawia, że sięgają po nie całe rodziny i chrupią przekąski Lajkonik Junior podczas radosnych, wspólnych chwil, beztroskich zabaw czy krótkich i długich podróży. Właśnie tak jak sympatyczna rodzina z najnowszego spotu marki.

– Produkty Lajkonik Junior na rynku dostępne są od 14 lat. Dzięki delikatnemu smakowi, zabawnym kształtom i wyróżniającym się opakowaniom przenoszą nas do świata beztroskiego dzieciństwa oraz pozytywnych emocji. Wierzymy, że takie same odczucia wywołuje także nasz najnowszy spot reklamowy. W pierwszej od kilkunastu lat kampanii chcieliśmy pokazać nie tylko szerokie portfolio marki, w skład którego wchodzą Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, ale i podkreślić wszystkie przyjemne aspekty, jakie wiążą się z chrupaniem produktów Lajkonik Junior – mówi Michał Kawa, Marketing Manager marki Lajkonik.

ilustracjastrzałka

Produkty Lajkonik Junior nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników ani wzmacniaczy smaku. Wszystkie te informacje znajdują się na ikonach odpowiedzialności umieszczonych na opakowaniach. Same opakowania oprócz atrakcyjnej szaty graficznej wyróżniają się także formatem, który ułatwia wygodne sięganie po zawartość paczki oraz bezpieczne postawienie jej podczas konsumpcji.

W spocie reklamowym marki pokazana jest rodzinna, wakacyjna podróż, podczas której czas umilają bohaterom przekąski Lajkonik Junior. Pyszna, radosna zabawa i pozytywne emocje to przepis Lajkonika na udaną wyprawę. Nie bez przyczyny celem tej wesołej podróży jest Kraków. To właśnie w podkrakowskiej Skawinie powstają produkty Lajkonik Junior, których legendarny smak cieszy kolejne pokolenia.

Kampanię Lajkonik Junior zaplanowano w telewizji i Internecie. Przez cały sierpień spoty 30" i 15" będzie można oglądać w największych stacjach telewizyjnych oraz w sieci. Ponadto w telewizji pojawią się także billboardy sponsorskie. W digitalu zaplanowana natomiast została kampania zasięgowa, w której wykorzystane zostaną formaty video, display oraz rich media. Kampania realizowana będzie także w kanałach social media.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja GPD Agency, zakupem mediów zajęła się agencja Spark Foundry. Za działania w social mediach odpowiada agencja Kamikaze, a działania PR prowadzi Q&A Communications.

Źródło: Q&A Communications

Dodatkowe informacje:

1 Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym 07.2021 – 06.2022, kategoria: Salty Snacks segment: Salty Bakery (Klasyfikacja własna klienta)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764