logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Początek przemocy w kampanii Feminoteki

  PR 26.11.2024, przeczytano 229 razy
ilustracja

25 listopada ruszyła kampania “Początek przemocy” Fundacji Feminoteka. Kampania podejmuje temat przemocy seksualnej. Ta jest zazwyczaj utożsamiana z jej najbardziej poważnymi i drastycznymi emanacjami, takimi jak gwałt czy molestowanie. Wszyscy wiemy, że to przemoc. Dlatego Feminoteka we współpracy z agencją Kierunek Kreatywny, zdecydowała się na krok wstecz. W kampanii pokazuje  momenty i miejsca, gdzie przekraczana jest pierwsza podstawowa granica przemocy. A następnie pokazać jak pomóc ofiarom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-poczatek-przemocy-w-kampanii-feminoteki,406615,artykul.html

Działania komunikacyjne zaplanowane są z okazji "16 dni przeciw przemocy ze względu na płeć". W kampanii powstało 16 treści, w tym 5 spotów video, które codziennie, pomiędzy 25 listopada a 10 grudnia, będą publikowane na kanałach social media Feminoteki.

Poza kanałami social media, kampania będzie obecna także w telewizji, przestrzeniach outdoorowych w postaci krótkich spotów i plakatów OOH oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania prowadzona jest w języku polskim i ukraińskim. 

Za strategią i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kierunek Kreatywny. Produkcją spotów video zajął się dom produkcyjny Film Fiction.

Źródło: Kierunek Kreatywny

kierunek.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764