logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Podcast mBanku wsparty kampanią od Molecular Creative

  PR 04.11.2024, przeczytano 258 razy

Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-podcast-mbanku-wsparty-kampania-od-molecular-creative,406348,artykul.html

29 października, na platformach podcastowych ukazał się finałowy odcinek drugiego sezonu „Jazgot Historie”. Agencja Molecular Creative, współpracując z zespołami mBanku oraz Voice House’u przy, kolejno, koncepcji i realizacji, przyczyniła się do przekształcenia tematyki cyberbezpieczeństwa w formę angażującego kryminalnego słuchowiska. Twórcy kampanii postawili na edukacyjny aspekt serialu, w którym każdy odcinek odkrywa przed słuchaczami nowe metody oszustw – od fałszywych inwestycji po wyłudzenia „na pracownika banku” czy „na policjanta”.

– Metody oszustów na tzw. „fałszywą inwestycję”, czy „fałszywego policjanta” opierają się w głównej mierze na manipulacji i socjotechnikach. Jak przedstawić to odbiorcy w przystępny i wciągający sposób? Rozwiązaniem idealnym był podcast, który pozwolił na opowiedzenie interesujących, a zarazem pouczających historii – mówi Krzysztof Drozd, starszy specjalista ds. relacji z mediami w mBanku - Dzięki tej angażującej formie jak na kampanię edukacyjną, udało się dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, a zarazem skutecznie zwiększyć świadomość na temat cyberbezpieczeństwa

Każda z czterech historii, wokół których sezon został napisany, powstała w oparciu o scenariusz jednego z cenionych polskich autorów kryminałów – Katarzyny Puzyńskiej, Igora Brejdyganta, Łukasza Orbitowskiego oraz Marcela Woźniaka.

Sukces pierwszego sezonu słuchowiska i zarazem kampanii został dotychczas potwierdzony licznymi wyróżnieniami na konkursach Złote Spinacze, Innovation Awards, KTR, Golden Drum oraz Effie. Drugi sezon będzie musiał jeszcze poczekać na nagrody, jednak już teraz plasuje się na szczycie list top polskich podcastów – zarówno na platformie Spotify jak i Apple Podcasts. Dostępny jest także do odsłuchania na YouTubie mBanku oraz w aplikacjach VoiceHouse i Empik Go.

Za kampanię obejmującą kina Helios, internet oraz media społecznościowe odpowiada agencja Molecular Creative, a w zespole kreatywnym znaleźli się Gosia Siennicka i Filip Kurkiewicz (copy), Sylwia Sobol oraz Natalia Gadomska (art direction), Miłosz Maciejewski i Mikołaj Grabowski (design) oraz Bartek Klimaszewski (dyrektor kreatywny). Voice House wsparł promocję w social mediach, Spotify i zorganizował wydarzenia specjalne, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był Carat.

Źródło: Molecular Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764