logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Podlaskie Travel podbija serca internautów

  PR 09.05.2019, przeczytano 1123 razy
ilustracjastrzałka

ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi. Przewrotna komunikacja Podlaskie Travel w mediach społecznościowych budzi emocje i angażuje tysiące internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-podlaskie-travel-podbija-serca-internautow,382342,artykul.html

Przewrotny content od Podlaskie Travel  - cykl “Podlaski Ekosystem Biznesowy” - w ciągu 24 godzin od publikacji rozprzestrzenił się organicznie i dotarł już do kilkuset tysięcy osób na Facebooku. Budzi setki pozytywnych, emocjonalnych komentarzy, włącznie z deklaracjami odwiedzin regionu.

Promocja regionu, która rozumie odbiorcę

Cykl “Podlaski Ekosystem Biznesowy”, który w kreatywny sposób zestawia świat biznesu, technologii z naturalnymi walorami regionu, powstał z myślą o podlaskim profilu na LinkedIn, następnie został opublikowany także na Facebooku.

- To ważne, żeby rozumieć odbiorców i charakter mediów, w których się komunikujemy. - komentuje Paweł Stempniak z agencji WhiteBits. - Zależało nam, żeby dotrzeć do mieszkańców dużych miast, na co dzień doświadczających nadmiernego tempa, przesytu technologiami, utraty równowagi. I wykorzystać kanały, które na co dzień ich absorbują, przyciągnąć ich uwagę, rozbawić - a finalnie zachęcić do odwiedzenia Podlasia.

Podlaskie zasila naturą w internecie

“Podlaski Ekosystem Biznesowy” to kolejna odsłona komunikacji prowadzonej od ponad roku na kanałach społecznościowych Podlaskie Travel. Jej celem jest zbudowanie wizerunku Podlaskiego jako bliskiej, dostępnej destynacji, mającej wiele do zaoferowania zapracowanym mieszkańcom dużych miast.  

Za opracowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiada agencja White Bits.

Źródło: White Bits

www.whitebits.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764