ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi. Przewrotna komunikacja Podlaskie Travel w mediach społecznościowych budzi emocje i angażuje tysiące internautów.
Przewrotny content od Podlaskie Travel - cykl “Podlaski Ekosystem Biznesowy” - w ciągu 24 godzin od publikacji rozprzestrzenił się organicznie i dotarł już do kilkuset tysięcy osób na Facebooku. Budzi setki pozytywnych, emocjonalnych komentarzy, włącznie z deklaracjami odwiedzin regionu.
Promocja regionu, która rozumie odbiorcę
Cykl “Podlaski Ekosystem Biznesowy”, który w kreatywny sposób zestawia świat biznesu, technologii z naturalnymi walorami regionu, powstał z myślą o podlaskim profilu na LinkedIn, następnie został opublikowany także na Facebooku.
- To ważne, żeby rozumieć odbiorców i charakter mediów, w których się komunikujemy. - komentuje Paweł Stempniak z agencji WhiteBits. - Zależało nam, żeby dotrzeć do mieszkańców dużych miast, na co dzień doświadczających nadmiernego tempa, przesytu technologiami, utraty równowagi. I wykorzystać kanały, które na co dzień ich absorbują, przyciągnąć ich uwagę, rozbawić - a finalnie zachęcić do odwiedzenia Podlasia.
Podlaskie zasila naturą w internecie
“Podlaski Ekosystem Biznesowy” to kolejna odsłona komunikacji prowadzonej od ponad roku na kanałach społecznościowych Podlaskie Travel. Jej celem jest zbudowanie wizerunku Podlaskiego jako bliskiej, dostępnej destynacji, mającej wiele do zaoferowania zapracowanym mieszkańcom dużych miast.
Za opracowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiada agencja White Bits.
Źródło: White Bits