logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Podróże pociągiem po całej Polsce w Jakdojade promowane w kampanii od Mediahub

  PR 13.10.2022, przeczytano 413 razy
ilustracja

Jakdojade wychodzi z miast i wprowadza planer podróży kolejowych. Nowe przełomowe rozwiązanie pozwala wsiąść do pociągu i planować przejazdy po całej Polsce. Ruszyła także kampania, którą dla Jakdojade przygotował dom mediowy Mediahub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-podroze-pociagiem-po-calej-polsce-w-jakdojade-promowane-w-kampanii-od-mediahub,397595,artykul.html

Kolejna innowacja Jakdojade dla podróżnych w całej Polsce oznacza możliwość skorelowania przesiadek i wygodniejsze przejazdy nie tylko autobusami, tramwajami, czy jak w Warszawie metrem, ale także pociągami krajowymi i wybranymi międzynarodowymi.

- Śledzenie połączeń kolejowych było dotąd możliwe w Jakdojade wyłącznie w dużych aglomeracjach, czyli tam, gdzie funkcjonuje kolej miejska i podmiejska - mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade. - Ale teraz wychodzimy daleko poza miasta, a nawet województwa. Użytkownicy Jakdojade mogą wygodnie zaplanować swoje przejazdy pociągami z jednej miejscowości do innych, z jednego końca Polski na drugi. Wyszukiwarka połączeń międzymiastowych wskaże im najodleglejsze czy zaawansowane trasy kolejowe - na przykład z Krakowa do Świnoujścia czy dostępne z Polski połączenia zagraniczne - wskazuje.

Jak korzystać z wyszukiwarki międzymiastowej w Jakdojade?

Wyszukiwarki międzymiastowej można używać w aplikacji oraz na stronie Jakdojade.pl w wersji beta. Użytkownicy znajdą w niej połączenia proponowane przez przewoźników kolejowych działających w Polsce, m.in. PKP Intercity, POLREGIO, Koleje Mazowieckie, Koleje Dolnośląskie, Łódzką Kolej Aglomeracyjną, Koleje Małopolskie i inne. Możliwe jest wyszukiwanie tras na terenie kraju oraz połączeń zagranicznych - bezpośrednio z Polski.

Chcąc zaplanować podróż międzymiastową, należy wskazać punkt startowy i końcowy, określić czas, a następnie wybrać jedno z podpowiadanych połączeń kolejowych. Co ważne, dzięki danym od przewoźników, Jakdojade wyświetli również informację o przewidywanym opóźnieniu pociągu.

Rusza kampania #KolejNaJakdojade

Razem z nowa funkcją w Jakdojade, ruszyła również kampania reklamowa #KolejNaJakdojade, która powstała w efekcie współpracy Jakdojade, domu mediowego Mediahub Poland oraz Ringier Axel Springer Polska. W ramach komunikacji digital wykorzystywane są banery (desktop, mobile, smsy). Dodatkowo prowadzone są działania w social mediach (FB, Instagram, TikTok) oraz w aplikacji.

Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku 18-50 lat. Celem kampanii jest promowanie nowej funkcjonalności wśród obecnych użytkowników, ale i pozyskanie nowych.

Źródło: MediaHub Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764