
Jakdojade wychodzi z miast i wprowadza planer podróży kolejowych. Nowe przełomowe rozwiązanie pozwala wsiąść do pociągu i planować przejazdy po całej Polsce. Ruszyła także kampania, którą dla Jakdojade przygotował dom mediowy Mediahub.
Kolejna innowacja Jakdojade dla podróżnych w całej Polsce oznacza możliwość skorelowania przesiadek i wygodniejsze przejazdy nie tylko autobusami, tramwajami, czy jak w Warszawie metrem, ale także pociągami krajowymi i wybranymi międzynarodowymi.
- Śledzenie połączeń kolejowych było dotąd możliwe w Jakdojade wyłącznie w dużych aglomeracjach, czyli tam, gdzie funkcjonuje kolej miejska i podmiejska - mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade. - Ale teraz wychodzimy daleko poza miasta, a nawet województwa. Użytkownicy Jakdojade mogą wygodnie zaplanować swoje przejazdy pociągami z jednej miejscowości do innych, z jednego końca Polski na drugi. Wyszukiwarka połączeń międzymiastowych wskaże im najodleglejsze czy zaawansowane trasy kolejowe - na przykład z Krakowa do Świnoujścia czy dostępne z Polski połączenia zagraniczne - wskazuje.
Jak korzystać z wyszukiwarki międzymiastowej w Jakdojade?
Wyszukiwarki międzymiastowej można używać w aplikacji oraz na stronie Jakdojade.pl w wersji beta. Użytkownicy znajdą w niej połączenia proponowane przez przewoźników kolejowych działających w Polsce, m.in. PKP Intercity, POLREGIO, Koleje Mazowieckie, Koleje Dolnośląskie, Łódzką Kolej Aglomeracyjną, Koleje Małopolskie i inne. Możliwe jest wyszukiwanie tras na terenie kraju oraz połączeń zagranicznych - bezpośrednio z Polski.
Chcąc zaplanować podróż międzymiastową, należy wskazać punkt startowy i końcowy, określić czas, a następnie wybrać jedno z podpowiadanych połączeń kolejowych. Co ważne, dzięki danym od przewoźników, Jakdojade wyświetli również informację o przewidywanym opóźnieniu pociągu.
Rusza kampania #KolejNaJakdojade
Razem z nowa funkcją w Jakdojade, ruszyła również kampania reklamowa #KolejNaJakdojade, która powstała w efekcie współpracy Jakdojade, domu mediowego Mediahub Poland oraz Ringier Axel Springer Polska. W ramach komunikacji digital wykorzystywane są banery (desktop, mobile, smsy). Dodatkowo prowadzone są działania w social mediach (FB, Instagram, TikTok) oraz w aplikacji.
Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku 18-50 lat. Celem kampanii jest promowanie nowej funkcjonalności wśród obecnych użytkowników, ale i pozyskanie nowych.
Źródło: MediaHub Poland