logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie Akcji Pomagamy #Sprintem 2021

  PR 05.01.2022, przeczytano 748 razy
ilustracja

Dzięki Akcji Pomagamy #sPRINTem wsparcie otrzymało dwunastu wychowanków z Fundacji ESPA. Członkowie branży poligraficznej wspólnie spalili blisko 2,5 mln kcal przyczyniając się do uśmiechu wielu dzieciaków. Czy to koniec pomocy?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-akcji-pomagamy-sprintem-2021,394315,artykul.html

Firma LFP Industrial Solutions w 2021roku wdrożyła autorski program Pomagamy #sPRINTem, którego celem była popularyzacja wśród branży poligraficznej zdrowia, aktywności fizycznej, a także idei wspólnego spalania kalorii, a co najważniejsze pomagania dzieciom i młodzieży w lepszym starcie w przyszłe, dorosłe życie.

Każdego dnia wielu uczestników akcji rejestrowało swoją aktywność sportową, a osoba, która w miesiącu spaliła najwięcej kalorii otrzymywała tytuł „Wzorowego Pomagacza”. Tym samym firma LFP Industrial Solutions przekazywała każdego miesiąca dedykowane środki finansowe Fundacji ESPA dla dzieci na poszerzanie ich wiedzy oraz rozwój zdolności.

Branża poligraficzna wspólnie Pomaga #sPRINTem

Wspólnie spalono 2 465 796 kcal. Biorących udział nie odstraszała żadna pora roku, ani żadna pogoda. Uczestnicy nabijali kalorie w różnych ciekawych dyscyplinach, jedni przy codziennym dojeżdżaniu rowerem do pracy, inni w biegach np. wysokogórskich, inni podczas wędrówek, siłowni, basenu, a jeszcze inni chociażby na spacerze z psem, czy przy pracach ogrodowych. 52 286 kcal - to największa ilość kalorii spalona przez jedną osobę podczas jednego miesiąca. Z kolei rekordzista, który ćwiczył miesiąc w miesiąc spalił tym samym przez cały rok aż 284 343 kalorie! Co ciekawe pośród osób rejestrujących swoje sportowe zmagania można było dostrzec również talent artystyczny w postaci robienia świetnych zdjęć z treningów.

Przez okres 12-tu miesięcy w różnych częściach Świata można było spotkać uczestników, którzy uprawiali sport jednocząc się w społecznej sprawie, pomagając tym samym wychowankom Fundacji.

Jak komentuje Norbert Palimąka, Prezes Fundacji ESPA - Nasza Fundacja zajmuje się wsparciem pieczy zastępczej dzieciaków, które pochodzą z różnych środowisk. Sami jako Fundacja możemy trochę, ale z pomocą innych osób, firm czy instytucji możemy zdziałać jeszcze więcej. Niezależnie czy jest to pomoc finansowa czy rzeczowa, to pomaganie jest fajne, jest dobre, daje sporo satysfakcji, a tym samym jest ogromnym wsparciem dla tych, którym się pomaga. Dobrym przykładem, do którego naśladowania gorąco zachęcam jest firma LFP Industrial Solutions, która wdrożyła swój autorski program i od ponad roku wspiera edukacyjne dzieciaki w rożnego rodzaju zajęciach dodatkowych, fundując im co miesiąc stypendia po to, aby się rozwijały i poszerzały wiedzę. Dlatego jeszcze raz serdecznie dziękujemy wszystkim „Pomagaczom”.

Jak dodaje Agnieszka Stachurska, Key Account Manager z drukarni Antare - Ogromnie się cieszę, że mogę uczestniczyć we wspaniałej inicjatywie jaką jest Pomagamy #sPRINTem. To nie tylko mobilizacja do aktywności sportowej, ale sporo pozytywnej energii, a przede wszystkim szerzenie niesienia pomocy potrzebującym jej dzieciom.

Będzie kontynuacja

Akcja Pomagamy #sPRINTem była przewidziana na rok 2021, jednak Zarząd LFP Industrial Solutions zdecydowanie nie zaprzestaje działać w niesieniu pomocy. Akcja z nowym regulaminem zostaje w przyszłym roku na nowo uruchomiona. Jak komentuje Maciej Bizoń, Prezes Zarządu LFP Industrial Solutions: - Wiemy, że nie jesteśmy w stanie pomóc całemu Światu, ale możemy zmienić Świat dzieciakom, którym udaje się pomóc dzięki wdrożonemu programowi. Marcin Wójcik, Wiceprezes dodaje: - W naszym kraju temat „pieczy zastępczych” to gigantyczne wyzwanie, bo przecież każde dziecko zasługuje na dom pełen troski, miłości i bezpieczeństwa. Dlatego już zdradzamy, że w roku 2022 zamierzamy uczestniczyć w kolejnym projekcie realizowanym przez Fundację ESPA.

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764