logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa

  PR 24.04.2024, przeczytano 385 razy
ilustracjastrzałka

Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-polpharma-metafen---nowa-kampania-digitalowa,403987,artykul.html

We współpracy z agencją kreatywną Carla Zuri powstały trzy spoty zaplanowane do komunikacji w kanałach digitalowych. Dwa różniące się na poziomie przekazu w zależności od grupy docelowej i trzeci – skupiający się na szerszym wyjaśnieniu hybrydowego działania leku Metafen®. Wszystkie cechuje jednak oryginalny i zabawny początek, który ma za zadanie przyciągnąć uwagę młodej grupy docelowej. Sama koncepcja wizualna opiera się na połączeniu materiałów video z dynamiczną animacją w technice 3D, których hybryda podkreśla nowoczesny wizerunek marki.

Dla kampanii zostaną wykorzystane kanały komunikacji, w których młodzi konsumują media. Dzięki temu marka Metafen będzie miała szansę zaistnieć w świadomości Millenialsów i Gen Z, i zostać zapamiętana jako innowacyjny lek przeciwbólowy, który skutecznie likwiduje ból, pozwalając szybko wrócić do codziennych aktywności.

Za zakup mediów odpowiadają agencje: Cube Group i EssenceMediacom.

Źródło: Carla Zuri

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764