logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Polska agencja tworzy międzynarodową kampanię dla Tiktoka

  PR 08.04.2021, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

Łódzka agencja Welcome Digital została partnerem TikTok Inc. W ramach współpracy Welcome Digital stworzyła 364 reklamy dla 7 różnych rynków w ciągu zaledwie kilku dni. Wyjątkowo szybka realizacja skomplikowanej kampanii możliwa była dzięki innowacyjnej usłudze SMART.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-polska-agencja-tworzy-miedzynarodowa-kampanie-dla-tiktoka,390959,artykul.html

Zadaniem powierzonym Welcome było stworzenie bannerów HTML5 i wideo w różnych formatach dla siedmiu zagranicznych rynków w siedmiu językach: włoskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, australijskim angielskim, turecki i arabskim. Kreacje w różnych rozmiarach zawierają odmienne komunikaty, jednak opierają się o wspólny KV (key visual) kampanii.

W efekcie powstały 244 filmy wideo na podstawie ośmiu scenariuszy w czterech różnych formatach oraz 140 banerów w pięciu różnych formatach z czterema komunikatami. Dzięki innowacyjnej metodzie SMART produkcja reklam trwała siedem dni roboczych, a cały proces – wraz z poprawkami i akceptacją – zamknął się w rekordowym terminie 10 dni roboczych pomimo tego, że zespół składał się tylko z dwóch osób.

Źródło: Welcome Digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764