Grono klientów agencji LoveJob, specjalizującej się w Employer Brandingu i komunikacji zmian, zasiliła grupa dealerska Porsche Inter Auto Polska, będąca częścią międzynarodowej grupy Porsche Holding.
Współpraca w zakresie employer brandingu rozpoczęła się w styczniu 2020 roku, jej pierwsze efekty można zobaczyć od końca 2020 roku. Dotychczas odbywała się w obrębie działu HR, z początkiem 2021 roku została w poszerzona również o usługi komunikacji korporacyjnej.
W ramach współpracy LoveJob opracowało lokalną strategię komunikacji EB. W celu lepszego dopasowania do specyfiki organizacji w Polsce, Agencja wykorzystała lokalny insight - teorię genów, czyli PIA DNA. Strategia komunikacyjna opracowana została z myślą o przedstawieniu aspiracyjnego wymiaru pracy w kipiącej nowymi technologiami branży motoryzacyjnej dla ludzi z “drivem”. Przedstawienie PIA Polska jako doskonałego miejsca rozwoju kariery, we współpracy z wysokiej klasy specjalistami oraz markami premium. Nie zapominając również o wyjątkowym wymiarze technologii i innowacji, która łączy je w kategorię mobilności pod wspólnym claimem “got the drivie”.
Celem działań jest budowanie wizerunku marki oraz zwiększenie ilości aplikacji w czterech kluczowych target grupach mechanicy, doradcy serwisowi, doradcy klienta i stażyści. Działania podjęte w ramach współpracy, prowadzone są zarówno online jak i offline. Pierwsze działania w ramach egzekucji lokalnej strategii to wdrożenie nowej strony kariera.porscheinterauto.pl oraz produkcja materiałów BTL.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest również w social media, obejmuje kanały takie jak Linkedin i Facebook. W ramach tych kanałów komunikacja budowana jest wokół claimu firmowego PIA - “got to drive” i call to action “co Cię napędza?”. W copy postów wykorzystywane są nawiązania do świata motoryzacji, co jeszcze bardziej podkreśla samochodowy charakter marki. Opracowane zostały także dedykowane #, które zwiększają zasięgi, ale jednocześnie wyróżniają markę. Komunikacja wizualna spójna jest z międzynarodowym profilem Porsche Holding, jednak zastosowanie nieoczywistych formatów graficznych, pozwala wyróżnić profil PIA Polska na tle innych grup dealerskich w Polsce.
Agencja employer branding LoveJob została wybrana w ramach przetargu. Umowa ma charakter stałej współpracy.
Źródło: LoveJob