logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Porsche Inter Auto Polska klientem agencji Lovejob

  PR 17.02.2021, przeczytano 990 razy
ilustracjastrzałka

Grono klientów agencji LoveJob, specjalizującej się w Employer Brandingu i komunikacji zmian, zasiliła grupa dealerska Porsche Inter Auto Polska, będąca częścią międzynarodowej grupy Porsche Holding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-porsche-inter-auto-polska-klientem-agencji-lovejob,390257,artykul.html

Współpraca w zakresie employer brandingu rozpoczęła się w styczniu 2020 roku, jej pierwsze efekty można zobaczyć od końca 2020 roku. Dotychczas odbywała się w obrębie działu HR, z początkiem 2021 roku została w poszerzona również o usługi komunikacji korporacyjnej.

W ramach współpracy LoveJob opracowało lokalną strategię komunikacji EB. W celu lepszego dopasowania do specyfiki organizacji w Polsce, Agencja wykorzystała lokalny insight - teorię genów, czyli PIA DNA. Strategia komunikacyjna opracowana została z myślą o przedstawieniu aspiracyjnego wymiaru pracy w kipiącej nowymi technologiami branży motoryzacyjnej dla ludzi z “drivem”. Przedstawienie PIA Polska jako doskonałego miejsca rozwoju kariery, we współpracy z wysokiej klasy specjalistami oraz markami premium. Nie zapominając również o wyjątkowym wymiarze technologii i innowacji, która łączy je w kategorię mobilności pod wspólnym claimem “got the drivie”.

Celem działań jest budowanie wizerunku marki oraz zwiększenie ilości aplikacji w czterech kluczowych target grupach mechanicy, doradcy serwisowi, doradcy klienta i stażyści. Działania podjęte w ramach współpracy, prowadzone są zarówno online jak i offline. Pierwsze działania w ramach egzekucji lokalnej strategii to wdrożenie nowej strony kariera.porscheinterauto.pl oraz produkcja materiałów BTL.

Kampania wizerunkowa prowadzona jest również w social media, obejmuje kanały takie jak Linkedin i Facebook. W ramach tych kanałów komunikacja budowana jest wokół claimu firmowego PIA - “got to drive” i call to action “co Cię napędza?”. W copy postów wykorzystywane są nawiązania do świata motoryzacji, co jeszcze bardziej podkreśla samochodowy charakter marki. Opracowane zostały także dedykowane #, które zwiększają zasięgi, ale jednocześnie wyróżniają markę. Komunikacja wizualna spójna jest z międzynarodowym profilem Porsche Holding, jednak zastosowanie nieoczywistych formatów graficznych, pozwala wyróżnić profil PIA Polska na tle innych grup dealerskich w Polsce.

ilustracjastrzałka

Agencja employer branding LoveJob została wybrana w ramach przetargu. Umowa ma charakter stałej współpracy.

ilustracjastrzałka

Źródło: LoveJob

www.lovejob.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764