logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta rozpoczyna międzynarodową kampanię

  PR 12.04.2018, przeczytano 1061 razy
ilustracjastrzałka

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Œrodkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjnš w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałoœć, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznoœciowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-rozpoczyna-miedzynarodowa-kampanie,36132,artykul.html

- Zaplanowaliœmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartoœci, jaką prowadziliœmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwoœści”. Kontynuujemy emocjonalne przekazy, zachęcając do otwierania się na to, co nowe i niewiadome, na przyszłoœć, bliskoœć, piękno, trwałoœć i bezpieczeństwo. Jednocześœnie pokazujemy, że droga do zaspokajania potrzeb w tych obszarach prowadzi często do i przez drzwi. Istotnym elementem naszej kampanii będą także działania promujące dobry design, inspirujące do zmian we wnętrzach i pokazujące, jaki wpływ na estetykę i funkcjonalnoœść wnętrza mają właœśnie odpowiednio dobrane drzwi - komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano działania z zakresu lokowania produktów oraz spoty reklamowe w ponad 20 kanałach telewizyjnych. Porta i jej produkty będą w dalszym ciągu silnie obecne w HGTV, z którą firma współpracuje od 2017 roku i traktuje jako swojego najważniejszego partnera telewizyjnego. Reklamy producenta drzwi będą także emitowane na innych kanałach TVN, na kanałach AXN, FOX, MTV oraz na kanałach komediowych, przyrodniczych i filmowych. Prowadzone będą też intensywne działania digitalowe, w tym w mediach społecznoœściowych. Po raz kolejny Porta mocno stawia na działania kontentowe. Wraz ze startem kampanii uruchamia dedykowane strony internetowe w kilku wersjach językowych poœświęcone TOP Kolekcjom. W krajach sąsiednich prowadzona będzie też intensywna promocja w Internecie promująca wybrane produkty i markę Porta Doors. W spotach reklamowych na wszystkich rynkach pojawią się drzwi Porta VECTOR Premium, Porta RESIST i Porta KONCEPT.

W ramach kampanii przygotowano też blog w nowej odsłonie nastawiony na porady, inspiracje i szeroko pojęty design. W całym okresie prowadzone będą również działania PR ukierunkowane na promocję TOP Kolekcji. Zaplanowano także współpracę z blogerami.

Równolegle kampania obejmie punkty sprzedaży. Pojawią się w nich nowe elementy wizualne i oznaczenia drzwi z TOP Kolekcji. Trafią tam również nowe katalogi obejmujące kompletną ofertę Porta Drzwi oraz katalogi dedykowane promowanym modelom.

Kampanię przygotowała agencja CIA CONTENT IMPACT AGENCY, która odpowiada za strategię, produkcję i redakcję treśœci, kreację materiałów reklamowych oraz planowanie i zakup mediów. Firma współpracowała z domem produkcyjnym Filmokracja Michał Bisaga. Za przygotowanie stron internetowych kampanii odpowiadała agencja Veneo. Działania PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje agencja Practum Consulting.

Źródło: Porta KMI Poland

www.porta.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764