logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją

  PR 19.04.2019, przeczytano 3045 razy
ilustracjastrzałka

Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-alior-banku-zafirmowani.pl-najciekawsza-bankowa-innowacja--,382188,artykul.html

Wręczenie nagród dla najlepszych instytucji finansowych odbyło się podczas VIII Wielkiej Gali Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń, która miała miejsce 17 kwietnia 2019 r. w Hotelu Westin w Warszawie. W konkursie nagrodzono banki, które wyróżniają się na rynku, prowadzą działania w zakresie innowacyjności oraz w minionym roku mogły poszczycić się szczególnymi osiągnięciami. W kapitule plebiscytu znaleźli się branżowi eksperci, dziennikarze i pracownicy naukowi. Wydarzenie towarzyszyło 17. edycji Banking Forum. Portal Zafirmowani.pl Alior Banku zdobył nagrodę w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku.

– Portal Alior Banku Zafirmowani.pl to pakiet innowacyjnych rozwiązań dla mikro i małych firm. Miejsce, w którym przedsiębiorcy otrzymują dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie, rozwijanie i promowanie biznesu, porad ekspertów i edukacji w ramach Akademii Zafirmowani.pl. Systematycznie rozbudowywany o nowe funkcjonalności dostosowane do dynamicznie zmieniającego się świata przedsiębiorcy, jest jednym z najlepszych tego typu serwisów w Polsce – podkreśliła kapituła konkursowa w uzasadnieniu wręczenia statuetki.

ilustracjastrzałka

Portal Zafirmowani.pl to bezpłatny serwis internetowy Alior Banku skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw – również tych, które nie są obecnie klientami banku. Zafirmowani.pl daje firmom dostęp do narzędzi ułatwiających rozwój biznesu. Są to m.in. aplikacja księgowa online, wyszukiwarka dotacji unijnych, kalkulator kredytowy. Za pośrednictwem portalu można też wnioskować o produkty bankowe.

W 2018 roku do portalu dodano szereg funkcji usprawniających księgowość. Pojawiła się m.in. funkcja pozwalająca na automatyczne generowanie plików JPK. Dzięki integracji z bazą CEiDG i REGON, dane kontrahenta wymagane na fakturze zostają uzupełnione po wprowadzeniu wyłącznie jego numeru NIP. Użytkownicy portalu mogą skorzystać też z obszernej dawki wiedzy przekazywanej w formie artykułów eksperckich, webinariów czy konferencji organizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie Zafirmowani.pl mają ponad 12 tys. użytkowników.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764