logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: PR Hub i Fundacja Orange łączą moce w projekcie Megamisja

  PR 27.03.2024, przeczytano 360 razy
ilustracja

PR Hub wspiera Fundację Orange w najnowszej edycji programu edukacyjnego MegaMisja. który jest realizowany w całej Polsce już od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za nabór do programu i wsparcie działań komunikacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pr-hub-i-fundacja-orange-lacza-moce-w-projekcie-megamisja,403627,artykul.html

Kampania informacyjna nowej, 9. już edycji MegaMisji ruszyła 18 marca i całościowo odpowiada za nią PR Hub. W ramach umowy z Fundacją Orange, agencja prowadzi biuro obsługi programu, koordynuje kampanię mediową, a także wspiera działania z zakresu biura prasowego i promocji programu w mediach społecznościowych.

Program MegaMisja, który w tym roku jest realizowany pod hasłem: „Krok po MegaMoce”, wspiera dzieci z klas 1-3 ze szkół podstawowych w całej Polsce w rozwoju kompetencji społecznych i emocjonalnych, które są szczególnie przydatne w świecie pełnym ekranów.

To kolejny projekt edukacyjny w portfolio agencji PR Hub, która tylko w tym roku prowadziła już działania w ramach Akademii Lubella, The James Dyson Award, ONDE Flow i kampanii 5 porcji zdrowia. Doświadczenie agencji obejmuje również współpracę przy projektach takich jak Akademia Bezpiecznego Puchatka (dla marki Puchatek) czy Kubusiowi Przyjaciele Natury (dla marki Kubuś).

Współpraca PR Hub z Fundacją Orange ma charakter projektowy i jest efektem zwycięstwa w przetargu.

Źródło: ​​​​​​​PR Hub

Dodatkowe informacje:

​​​​​​​PR Hub świadczy wysokiej jakości usługi z obszaru public relations i public affairs. Agencja oferuje jakościowy, kompleksowy konsulting w zakresie komunikacji i relacji zewnętrznych. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i kampaniach edukacyjnych. PR Hub jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764