logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-ranki – efektywna komunikacja wewnętrzna

  PR 15.03.2019, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

7 marca 2019 roku w warszawskiej Galerii Apteka Sztuki odbyła się kolejna edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki, organizowanego przez agencję Procontent. Spotkanie dotyczyło sprawdzonych sposobów na efektywną komunikację wewnątrz firmy. Patronem wydarzenia był Instytut Monitorowania Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-ranki-%E2%80%93-efektywna-komunikacja-wewnetrzna,381662,artykul.html

Podczas spotkania, które miało formę warsztatów, uczestnicy dowiedzieli się, jak prowadzić efektywne działania w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz poznali najnowsze narzędzia i trendy w tej dziedzinie. Wydarzenie było skierowane jest menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami.

Gośćmi byli:

  • Anita Gajewska, doradca ds. komunikacji wewnętrznej w mBanku, która opowiedziała o tym, jak buduje się kulturę firmy przez komunikację wewnętrzną
  • Monika Chmielewska-Żehaluk, Country Communication Head w Sanofi, która wyjaśniła, jak być top employer nie tylko jeden raz w roku.

Spotkanie rozpoczęła Małgorzata Twardochleb, konsultant w Procontent, która przedstawiła działania mogące stanowić istotne wsparcie w integracji pracowników z różnych krajów i kultur. Na koniec tej edycji PR-ranków Iwona Kubicz, prezes agencji, zaprezentowała trendy w komunikacji wewnętrznej w 2019 roku oraz kanały komunikacji uznawane za najskuteczniejsze.

Spotkanie zakończyło się sesję networkingową, która odbyła się w przyjacielskiej, nieformalnej atmosferze.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764