logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Premiera Mitsubishi ASX 2017 w wirtualnej rzeczywistości

  PR 21.12.2016, przeczytano 933 razy
ilustracja

Aż 100 urządzeń Samsung Gear VR jednocześnie wykorzystali uczestnicy podczas premiery Mitsubishi ASX 2017. Dzięki tej technologii dziennikarze odbyli wirtualną podróż prezentowanym modelem samochodu. Konferencja prasowa odbyła się 14 grudnia 2016 w przestrzeni BABKA do wynajęcia w Warszawie. Projekt został zrealizowany przez agencję Advanced Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-premiera-mitsubishi-asx-2017-w-wirtualnej-rzeczywistosci,30918,artykul.html

Technologia VR rozwija się bardzo intensywnie. Jej wykorzystanie w trakcie eventów zyskuje coraz większą popularność wśród organizatorów wydarzeń i zleceniodawców – mówi Nina Żukowska, Event Director w Advanced Communication.

Bardzo się cieszę, że marka Mitsubishi Motors zdecydowała się na realizację naszego pomysłu, a tym samym tak nowatorskiego przedsięwzięcia. To był pierwszy taki pokaz w Polsce. Dostępność profesjonalnych gogli jest w naszym kraju mocno ograniczona. Nie ukrywam, że zdobycie takiej liczby urządzeń i zsynchronizowanie ich poprzez specjalną aplikację było nie lada wyzwaniem
- dodaje Żukowska.

Dotychczasowe pokazy VR ograniczały się do wykorzystania kilku urządzeń pełniąc jedynie funkcję dodatkowej atrakcji w przestrzeni eventu. Wykorzystywano również kartonowe gogle typu cardboard. Jednak nie są one w stanie zapewnić takich doznań, jak HTC Vive, Oculus Rif czy Samsung Gear VR. Sto gogli Samsung Gear VR to dotychczas największa liczba urządzeń, które wykorzystano do pokazu wirtualnej rzeczywistości jednocześnie.

Premiera Mitsubishi ASX 2017 odbyła się w przestrzeni kreatywnej „BABKA do wynajęcia” i była skierowana do dziennikarzy. Poza fabularną, wirtualną przejażdżką goście mieli okazję zobaczyć dwie wersje specjalne tego auta: Cool Edition i RalliArt. Część z nich odjechała autami na jazdy testowe. Spotkanie poprowadziła ambasadorka marki Mitsubishi Anna Cieślak. W trakcie prezentacji przedstawionej przez przedstawicieli marki można było zobaczyć zapowiedź zupełnie nowej linii samochodów Mitsubishi, które zobaczymy już niebawem.

Partnerami wydarzenia byli: VR Visio, MuddyHill, Virtual Quest, World of VR, InGame, Visau.

Źródło: Advanced Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764