logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Program „Mądrzejemy z Katarzyną Bosacką” z koncepcją i strategią od Brandtime

  PR 14.10.2020, przeczytano 510 razy
ilustracja
Jarosław Czujak, Sales & Media Director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime

Pierwszy odcinek nowego programu pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego autorem koncepcji jest Dom Kreatywnego Contentu BrandTime, trafi pod koniec października na antenę TVN, TTV oraz do serwisu Player.pl. Podobnie, jak przy innych projektach, także i w tym BrandTime opiekuje się nim w sposób kompleksowy – począwszy od zaplanowania strategii i kreacji, przez zakup mediów, na kontroli bieżących działań i ich ewaluacji kończąc. Wszystko dzięki unikalnemu know-how oraz bazując na wieloletnim doświadczeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-program-_madrzejemy-z-katarzyna-bosacka_-z-koncepcja-i-strategia-od-brandtime,388799,artykul.html

Program pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” jest poświęcony zmianie nawyków żywieniowych. To wspólna inicjatywa Carrefour Polska oraz TVN Grupa Discovery. W dziesięciu odcinkach jego bohaterowie razem z prowadzącą Katarzyną Bosacką przejdą żywieniową metamorfozę. Dowiedzą się m.in., jak wybierać dobre, jakościowe produkty, czym zastępować cukier oraz jak czytać etykiety na sklepowych półkach. W programie widzowie zobaczą również lokalnych producentów żywności i przekonają się, że dobre produkty to te pochodzące z najbliższej okolicy.

- Zawsze staramy się tworzyć angażujące i intrygujące  treści, które zamieniają grupy docelowe danego programu w społeczności skupione wokół danej tematyki i marki - Jarosław Czujak, Sales & Media Director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime. – Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu, jednocześnie traktując go jako mobilizację i wyzwanie do dalszych działań.

Pierwszy odcinek programu „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” zostanie wyemitowany w sobotę 24 października na antenie TVN, a dzień później pojawi się także w TTV. Cały czas będzie także dostępny w serwisie Player.pl. Kolejne odcinki widzowie będą mogli oglądać przez następnych dziewięć weekendów.

W związku z emisją programu zostanie również uruchomiona specjalna strona internetowa z materiałami poświęconymi zdrowej diecie oraz konkurs adresowany do widzów na najlepsze zdjęcia posiłków będących zachętą dla innych na zmianę niekoniecznie najzdrowszych nawyków żywieniowych.

Źródło: BrandTime

www.brandtime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nie czuJEMY tego.
Chyba jednak mądrego jedzenia powinien uczyć ktoś, kto to umie i to widać.

avatar użytkownika
,

Miałeś nie pisać o sobie w liczbie mnogiej.  

,

To była ironia, nawiązująca do tytułu programu.
Autorka też przecież powinna mądrzeć w liczbie pojedynczej, czyż nie?
  

avatar użytkownika
,

Wyglądało na to że wypowiadasz się w imieniu widowni tego programu.  

,

Nie trzeba być widzem, by rozumieć, że mądrego jedzenia powinien uczyć ktoś, kto to umie i to widać.  

avatar użytkownika
,

Może być też tak, że widzisz to inaczej niż widzowie tego programu.  

Najnowsze w tym dziale

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack, który pomaga firmom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych
Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data
Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Nowy design i wyjątkowy asortyment podkreśla butikowy charakter filii, która w ten sposób znakomicie wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej, eleganckiej przestrzeni o...
Komunikacja sklepów internetowych
Ponad ¾ sklepów internetowych promuje swoją ofertę w mediach społecznościowych. Tymczasem, dla kupujących kanałami poznawania zakupowych ofert są kolejno: e-mail, SMS, wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, a dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 38 proc. Nowy raport “Komunikacja sklepów internetowych” od SMSAPI i Shoper przygląda...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764