Pierwszy odcinek nowego programu pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego autorem koncepcji jest Dom Kreatywnego Contentu BrandTime, trafi pod koniec października na antenę TVN, TTV oraz do serwisu Player.pl. Podobnie, jak przy innych projektach, także i w tym BrandTime opiekuje się nim w sposób kompleksowy – począwszy od zaplanowania strategii i kreacji, przez zakup mediów, na kontroli bieżących działań i ich ewaluacji kończąc. Wszystko dzięki unikalnemu know-how oraz bazując na wieloletnim doświadczeniu.
Program pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” jest poświęcony zmianie nawyków żywieniowych. To wspólna inicjatywa Carrefour Polska oraz TVN Grupa Discovery. W dziesięciu odcinkach jego bohaterowie razem z prowadzącą Katarzyną Bosacką przejdą żywieniową metamorfozę. Dowiedzą się m.in., jak wybierać dobre, jakościowe produkty, czym zastępować cukier oraz jak czytać etykiety na sklepowych półkach. W programie widzowie zobaczą również lokalnych producentów żywności i przekonają się, że dobre produkty to te pochodzące z najbliższej okolicy.
- Zawsze staramy się tworzyć angażujące i intrygujące treści, które zamieniają grupy docelowe danego programu w społeczności skupione wokół danej tematyki i marki - Jarosław Czujak, Sales & Media Director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime. – Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu, jednocześnie traktując go jako mobilizację i wyzwanie do dalszych działań.
Pierwszy odcinek programu „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” zostanie wyemitowany w sobotę 24 października na antenie TVN, a dzień później pojawi się także w TTV. Cały czas będzie także dostępny w serwisie Player.pl. Kolejne odcinki widzowie będą mogli oglądać przez następnych dziewięć weekendów.
W związku z emisją programu zostanie również uruchomiona specjalna strona internetowa z materiałami poświęconymi zdrowej diecie oraz konkurs adresowany do widzów na najlepsze zdjęcia posiłków będących zachętą dla innych na zmianę niekoniecznie najzdrowszych nawyków żywieniowych.
Źródło: BrandTime