logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008

  PR 19.07.2024, przeczytano 511 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-projekt-_fokus-na-allure_-w-kampanii-peugeot-e-3008,405052,artykul.html

Całość koncepcji, od pomysłu po realizację, w tym dobór artystów, opracowanie wirtualnej przestrzeni, kreacje oraz projektowanie UX, została zaplanowana i zrealizowana przez zespół Leo Burnett we współpracy z marką Peugeot. Kampania będzie miała swoje odsłony w mediach społecznościowych, na stronie internetowej, a także w formie kampanii display i publikacjach u partnerów medialnych takich jak Onet, K MAG (online oraz w druku).

Projekt fotograficzny ,,Fokus na Allure” ożywa na stronie www.galeriapeugeot.pl. Celem projektu jest interpretacja hasła Allure, które stanowi DNA globalnej strategii marki.

Marka Peugeot zaprosiła do projektu troje wybitnych fotografów: Dorotę Szulc, cenioną w świecie fotografii modowej, Tomka Mąkolskiego, który nieustannie przesuwa kreatywne granice w sesjach motoryzacyjnych oraz Polę Sobuń, specjalizującą się w sesjach streetwearowych i lifestylowych. Każdy z nich, wykorzystując swój unikalny styl, zinterpretował Allure, a ich prace zostaną zaprezentowane w wirtualnej galerii Peugeot.

Fotografie zostaną udostępnione także w mediach społecznościowych samych artystów, by dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Marka Peugeot we współpracy z Leo Burnett Warszawa dzięki tej kampanii chce inspirować odbiorców potęgą Allure. Wirtualna galeria umożliwia dzielenie się dziełami sztuki z większą publicznością, nie ograniczając się wyłącznie do entuzjastów fotografii. W ramach projektu agencja ma w planach szereg innych aktywacji, które wkrótce ujrzą światło dzienne.

Allure to jednocześnie uwodzicielska elegancja, innowacyjność i doskonałość – wartości marki Peugeot, które niezmiennie wiążą się też z dynamicznym stylem życia i najwyższą jakością. Te cechy uosabia Peugeot E-3008 – nasz najnowszy elektryczny SUV typu fastback „Next-Level”. Łączy on elegancję z wydajnością, a charakterystyczne kocie spojrzenie dodaje autu tajemniczości. To unikatowe połączenie świetnie oddają zdjęcia tego modelu, które powstały w ramach projektu fotograficznego „Fokus na Allure” – powiedział Janusz Ellert, dyrektor marki Peugeot w Polsce.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, za działania marketingu efektywnościowego agencja Performics, które wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając - w formule Power of One, jako Collective - marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Peugeot.

Źródło: Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764