logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Prompty Miłości – miłosny doradca AI w kampanii Canal+

  PR 23.05.2024, przeczytano 419 razy
ilustracjastrzałka

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca najnowszą produkcję CANAL+ „Algorytm Miłości”. W ramach promocji wystartował specjalny landing page www.algorytmmilosci.pl, gdzie dzięki sztucznej inteligencji, użytkownicy mogą porozmawiać o serialu, jak również o swoich sercowych rozterkach. Za działania odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-prompty-milosci-%E2%80%93-milosny-doradca-ai-w-kampanii-canal%2B,404326,artykul.html

W dniu 22 maja na platformie CANAL+ zadebiutował nowy serial „Algorytm Miłości”. Uczestnicy tej serialowej parodii oddają swój los w ręce sztucznej inteligencji, by znaleźć idealnie dopasowaną miłość i zgarnąć wygraną w programie, czyli milion złotych. Serial operuje na kontrowersji, prowokacji i satyrze na otaczającą nas rzeczywistość, kult celebrytów czy świat influencerów i social mediów. Tytułowy Algorytm Miłości to zaawansowana  technologicznie sztuczna inteligencja A.M.O.R (Algorytm Miłości Optymalizujący Relacje), stworzona specjalnie na potrzeby świata kreowanego w serialu. A.M.O.R. ocenia kompatybilność i dopasowanie par oraz szanse na zbudowanie przez nie związku. Poziom dopasowania może się zmieniać, ponieważ zarówno uczestnicy, jak i sam A.M.O.R., cały czas uczą się siebie nawzajem.

Najnowszą produkcję CANAL + promuje m.in. specjalny serwis www.algorytmmilosci.pl, w sercu którego znalazł się serialowy A.M.O.R. – przenosząc jego działanie na unikalne doświadczenie w kampanii. W przygotowaniu akcji wykorzystane zostały dostępne informacje fabularne na temat serialu – obsady, wątków fabularnych czy scenariusza. To wszystko po to, aby przy pomocy technologii machine learning wytrenować oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie, które aktualnie nabrało pożądanej przez nas osobowości. Stało się serialowym A.M.O.R.em, z którym można porozmawiać nie tylko na temat samego serialu, ale również na temat naszych sercowych rozterek. A.M.O.R. w humorystyczny sposób odpowiada na dowolnie zadane pytanie – tworząc odniesienia do fabularnych wątków z samego serialu.

– Kiedy Havas Play przyszedł do nas z pomysłem stworzenia prawdziwego A.M.O.R.a z serialu byłem bardzo zaintrygowany. Szczególnie, że słyszałem wcześniej o możliwościach Meta AI Persona. W każdej kolejnej kampanii dla naszych seriali oryginalnych staramy się zaskakiwać widzów. Ja osobiście bardzo lubię kiedy w naszych działaniach, szczególnie tych w obrębie mediów społecznościowych, robimy coś przełomowego i sięgamy po nowe rozwiązania. A tutaj na pewno tak jest! AI to już nie tylko modne hasło z kolejnych newsletterów czy prezentacji, ale realne narzędzie, którego używamy do promocji serialu. Myślę, że samo połączenie robota z serialu, który jest sztuczną inteligencją z tą 'prawdziwą' sztuczną inteligencją to coś bardzo ciekawego. Szczególnie, że 'nasz' AMOR równie dobrze zna fabułę serialu, bohaterów i zależności między nimi. Jeśli szukacie sercowej porady – szczególnie takiej nie do końca serio to idealnie trafiliście. Dzisiaj nie wystarczy już po prostu świecić swoim logotypem wszędzie gdzie się da - użytkownicy, widzowie chcą wchodzić w interakcję z naszymi serialami w różny sposób, po obejrzeniu doświadczyć ich 'bardziej' – dlatego sięgamy po rozwiązania, które im to umożliwiają. I tak jest właśnie w tym przypadku – mówi Wojciech Augustyniak, Head of Social Engagement CANAL+ Polska.

W ramach kampanii realizowane są także działania w kanałach social media CANAL + Polska, jak również współpraca produktowa z siecią lokali DICKERY. Za koncept kreatywny i koordynację działań odpowiada Havas Play, jednostka Havas Media Network, odpowiedzialna za łączenie konsumentów z ich pasjami, która integruje kompetencje agencji w obszarze social media, technologii, gier, muzyki, sportu i szeroko pojętej rozrywki oraz analityki danych. Havas Play wykorzystuje unikalne zasoby grupy Vivendi oraz autorską metodologię Havas Play Measurement opartą na zestawie narzędzi i na wskaźnikach Media Experience (Mx), dzięki czemu efektywnie mierzy wpływ fanów na daną markę. W przygotowaniu rozwiązania Havas Play wspierała firma RYTM Digital.

Źródło: Havas Media Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764