logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja

  PR 01.12.2022, przeczytano 1264 razy
ilustracjastrzałka

Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim instalacji jest ananas, nawiązujący do egzotycznej historii niedawno otwartych Ogrodów Ulricha.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przed-wola-parkiem-rozblysla-magiczna-zimowa-iluminacja,398201,artykul.html

Co roku polskie miasta rozświetlają się w okresie przedświątecznym, a gwiazdkowe dekoracje stały się nieodłączonym elementem w przestrzeni publicznej. Nie bez powodu – wyniki badań pokazują, że dla wielu Polaków iluminacje oraz ozdoby są szczególnie ważne, ponieważ sprawiają, że okres przygotowań do świąt Bożego Narodzenia jest bardziej radosny i przyjemniejszy[1]. W ten trend postanowił wpisać się Wola Park, który w tym roku zadbał o spektakularną odsłonę świątecznej iluminacji. Impulsem do montażu nowych dekoracji było październikowe otwarcie Ogrodów Ulricha, a ich motywem przewodnim jest ananas.

Klienci mogą podziwiać instalację składającą się z kilkunastu tysięcy energooszczędnych światełek. Jej projektowaniu przyświecał cel z jednej strony uchwycenia historycznego ducha miejsca, a z drugiej stworzenia klimatu magicznego ogrodu. W bajkowy świat dekoracji klientów wprowadza świetlny tunel, a dalej czekają interaktywne atrakcje: animowane kule LED, huśtawka z ananasem i karuzela napędzana siłą rąk. Na placu głównym stanęła choinka, a ponadto wokół Wola Parku odwiedzający znajdą m.in. tunel zmieniający kolor, bombki w kształcie ananasa, a nawet rozświetlony labirynt, w którym poznają historię zabytkowych Ogrodów Ulricha i odpowiedź na pytanie, dlaczego to właśnie ananas stał się ich symbolem.

ilustracjastrzałka

Rozświetlone zostały nie tylko plac główny oraz historyczny park otaczające obiekt, ale też wnętrza Wola Parku i Szklarni Ulricha. Przeszklony dach szklarni, w której znajduje się food hall, udekorowany został tysiącami lampek LED, które tworzą wrażenie rozgwieżdżonego nieba.

W dobie kryzysu energetycznego zadbano dodatkowo o oszczędność energii. Cała instalacja jest stworzona z wykorzystaniem oświetlenia LED oraz najnowocześniejszej, energooszczędnej technologii. Wola Park ściśle przestrzega obecnych norm energetycznych i stale monitoruje pobór energii, jak również wykorzystuje nowoczesne i zrównoważone rozwiązania. Co więcej, Ingka Centres planuje do 2025 roku zasilać wszystkie swoje budynki w 100 proc. odnawialną energią.

ilustracjastrzałka

 – Wola Park to coś więcej niż centrum handlowe. Chcemy, aby nasi klienci mieli dostęp do świetnej oferty handlowej, ale również miło i przyjemnie spędzali u nas czas. Jesteśmy miejscem spotkań, a zwłaszcza w okresie świątecznym spotkania przynoszą nam najwięcej radości. W tym roku przygotowaliśmy wyjątkową odsłonę zimowych dekoracji, i mamy nadzieję, że zachwyci wszystkich gości. Przy tworzeniu instalacji zadbaliśmy o jej energooszczędność, a także wykorzystanie zrównoważonych materiałów. Zapraszamy do odwiedzin i zachęcamy do dzielenia się relacjami z innymi – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Odwiedzający będą mogli podziwiać świąteczne ozdoby w Wola Parku do 24 lutego 2023 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ingka Centres

www.ingkacentres.com

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Insight Lab na zlecenie Multidekor na reprezentatywnej próbie mieszkańców polskich miast w dniach 31.10-1.11.2022.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764