logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Przenieś się do świata książek Albi: Ancymony dla Albika

  PR 16.05.2024, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot telewizyjny dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-przenies-sie-do-swiata-ksiazek-albi%3A-ancymony-dla-albika,404239,artykul.html

Albi Polska, z siedzibą w Krakowie od 2005 roku, jest oddziałem czeskiej firmy ALBI Česká republika a.s., specjalizującym się w grach planszowych dla dzieci i dorosłych oraz edukacyjnych książkach i zabawkach z serii „Czytaj z Albikiem”. To nagradzana seria interaktywnych książek z elektronicznym mówiącym piórem, dedykowana dzieciom w wieku przedszkolnym i szkolnym. 

Agencja Ancymony odpowiada za Big Ideę „Przenieś się do świata książek Albi”, przygotowanie scenariusza spotu skierowanego do różnych grup wiekowych, całościową produkcję oraz postprodukcję, a także projekt scenografii. W kreacji tego spotu kluczowe role odgrywają Anna Siwek jako producentka oraz Maciej Urbanek w roli reżysera, oboje związani na co dzień z agencją Ancymony. 

ilustracjastrzałka

Operatorem był Paweł Labe, a montażem na planie zajął się Szczepan Barański (Ancymony). 

Współpraca z Albi od samego początku dawała nam dużą swobodę kreatywną. Pomysł, który zaprezentowaliśmy, tak bardzo spodobał się w centrali firmy, że z jednego spotu dla oddziału polskiego, wypączkowały kolejne wersje na rynek czeski oraz słowacki. Mieliśmy pełną kontrolę nad każdym etapem produkcyjnym - od scenariusza, przez przygotowanie wszystkich elementów graficznych, projektów scenografii i makiet 3D, aż po reżyserię i postprodukcję finalnych plików TV. Na plan zaprosiliśmy trójkę młodych aktorów w wieku od 3,5 do 11 lat, którzy pomogli nam opowiedzieć historię świata magii, w który przenoszą nas produkty Albi. Praca na planie była wymagająca i pełna niespodzianek, ale dobre planowanie sprawiło, że dzień zdjęciowy wyszedł nam bardzo sprawnie. Ta realizacja utwierdziła nas w przekonaniu, że niewielkim, ale zgranym zespołem, jesteśmy w stanie zrealizować skomplikowaną i efektowną produkcję filmową - komentuje Maciej Urbanek, senior motion & art director w Ancymonach i reżyser spotu dla marki Albik. 

30-sekundowy spot telewizyjny był obecny w TVP, TVN i na Polsacie. Agencja odpowiada także za 15-sekundową wersję do digitalu, a także wersje 20-sekundowe oraz 6-sekundowe na rynek czeski i słowacki. 

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764